سکوت دنیا در قبال فجایع میانمار، بحرین، یمن و فلسطین محکوم است

19:16 - 29 شهريور 1396
کد خبر: ۳۵۰۹۲۶
رئیس مجلس خبرگان رهبری با اشاره به فجایعی که در کشورهایی همچون میانمار، بحرین، یمن و فلسطین در حال وقوع است گفت: این جنایت ها قابل چشم پوشی نیست و سکوت دنیا نیز در قبال آن ها محکوم است و ما انزجار خود را از این گونه عملیات زشت و وحشیانه اعلام می کنیم.
/به گزارش خبرنگار گروه سیاسی ، آیت الله احمد جنتی رئیس مجلس خبرگان، عصر امروز (چهارشنبه) طی سخنانی در مراسم اختتامیه سومین اجلاسیه مجلس خبرگان در دوره پنجم با تسلیت ایام سوگواری امام حسین (ع) و گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: در این اجلاسیه اعضای خبرگان چهار جلسه برگزار کردند که در این جلسات اکثریت قاطع اعضا حضور داشتند و سخنرانی‌های ارزشمند و قاطعی ایراد کردند.

وی با اشاره به جنایت‌های بی حساب و کتاب آمریکا و اسرائیل و عربستان سعودی گفت: معتقدیم که مادامی که شاخ این غول‌ها شکسته نشود مشکل بشریت رفع نمی‌شود.

آیت الله جنتی با اشاره به فرمایش امام راحل مبنی بر این که ما باید دندان‌های آمریکا را در دهانش خورد کنیم بیان داشت: اگر ما اهداف انقلاب را پیگیری کنیم و بر خدا توکل داشته باشیم این کار شدنی است.
 
با اشاره به فجایعی که در کشورهایی همچون میانمار، بحرین، یمن و فلسطین در حال وقوع است گفت: این جنایت ها قابل چشم پوشی نیست و سکوت دنیا نیز در قبال آن ها محکوم است و ما انزجار خود را از این گونه عملیات زشت و وحشیانه اعلام می کنیم و امیدواریم امام عصر (عج) ظهور فرمایند و در سراسر جهان شاهد گسترش عدل باشیم که آن روز، روز شادی مظلومان است.

رئیس مجلس خبرگان رهبری در پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم تا ظهور حضرت مهدی (عج) بر قدرت و شوک و عزت مقام معظم رهبری بیافزاید.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *