هیچ یک از طرف‌های برجام حق ندارند از ساز وکار‌های این توافق سرباز زنند

15:47 - 29 شهريور 1396
کد خبر: ۳۵۰۸۶۵
دسته بندی: سیاست ، عمومی
دبیر شورای عالی امنیت ملی مواضع اخیر رییس جمهوری آمریکا و نخست وزیر رژیم صهیونیستی را نمایانگر روحیه جنگ طلبانه، خصمانه و ضد صلح دانست و گفت: هیچ یک از طرف‌های امضاکننده برجام حق ندارند از سازوکار‌های پذیرفته شده در این توافق نامه بین المللی با طرح بهانه‌های واهی و غیر حقوقی سرباز زنند.
هیچ یک از طرف‌های برجام حق ندارند از ساز وکار‌های این توافق سرباز زنندبه گزارش گروه سیاسی به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، علی شمخانی امروز مواضع اخیر رییس جمهوری آمریکا و نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سازمان ملل را نمایانگر روحیه جنگ طلبانه، خصمانه و ضد صلح دانست و گفت: هیچ یک از طرف‌های امضاکننده برجام حق ندارند از سازوکار‌های پذیرفته شده در این توافق نامه بین المللی با طرح بهانه‌های واهی و غیر حقوقی سرباز زنند.
 
وی افزود: این اظهارات ناشی از درک ضعیف رییس جمهوری آمریکا از توافق‌های بین المللی ومبانی حقوقی آن بوده و از نگاه جامعه جهانی بی اهمیت تلقی می‌شود.
 
دبیر شورای عالی امنیت ملی تاکید کرد: آژانس بین المللی انرژی اتمی هفت نوبت پس از برجام پایبندی کامل ایران به تعهداتش و ماهیت و روند صلح آمیز فعالیت‌های هسته‌ای کشور ما را تایید کرده است و هرگونه فضاسازی رسانه‌ای طرف مقابل و اتهام زنی واهی که با هدف عملیات روانی صورت می‌گیرد فاقد ارزش و اعتبار است.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *