همچنان مشغول بازی در سریال محرمی عقیق هستم/ حضور در کار مناسبتی برایم تجربه متفاوتی است

14:09 - 30 شهريور 1396
کد خبر: ۳۵۰۸۵۴
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
بازیگر سریال "شهرزاد" گفت: همچنان در سریال تلویزیونی "عقیق" مشغول کار هستم و نمی دانم تا چه زمانی ضبط این مجموعه ادامه خواهد داشت.

نسیم ادبی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی در خصوص آخرین فعالیت تلویزیونی خود گفت: همچنان مشغول ایفای نقش در سریال تلویزیونی "عقیق" به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی هستم.

وی ادامه داد: سریال تلویزیون عقیق قرار است در ماه محرم به روی آنتن برود و هنوز نمی دانم تا چه زمانی ضبط این مجموعه ادامه دارد اما فکر میکنم 30 درصد از کار من در این سریال باقی مانده است.

سریال عقیق

ادبی تجربه بازی در سریال محرمی را بسیار شگفت انگیز خواند و در خصوص نقشش خاطرنشان کرد: طبیعتا به دلیل جذابیت هایی که نقشم در سریال "عقیق" دارد آن را پذیرفتم و این روزها برای بازی در این سریال مناسبتی و نقشی که دارم بسیار خوشحالم و لحظات جذابی را سپری می کنم.

بنا بر این گزارش، همزمان مراحل تدوین این پروژه توسط امیر شیبان خاقانی و صداگذاری آن توسط امین شریفی و بابک شکیبا در حال انجام است.

سریال "عقیق" عاشقانه ای است در دل تاریخ که سعید نعمت الله آن را در ۱۰ قسمت برای پخش در ماه محرم به نگارش در آورده است. بعد از "پشت بام تهران" و گزیر پای مادر"، "عقیق" سومین همکاری مشترک او با بهرنگ توفیقی به حساب می آید.

در خلاصه داستان سریال تاریخی «عقیق» آمده است: به عَجز مهمونم می کنی؟ به تسلیم ؟ این چه رضاییه که باید از ظهر عاشورا و وَقف عقیق و خون پسرم بگذرم؟ رضای کدوم دیاریه، این رضاییه که تو می خوای...

همچنان مشغول بازی در سریال محرمی عقیق هستم/ حضور در کار مناسبتی برایم تجربه متفاوتی است

بازیگران این سریال عبارتند از شبنم مقدمی، علیرضا آرا، نسیم ادبی، بهزاد فراهانی، داریوش سلیمی، ندا عقیقی، کریم امینی، جمال فوادیان، فردین شاه حسینی، مجید رحمتی با حضور هدایت هاشمی و با هنرمندی نادر فلاح.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *