برگزاری جلسه شورای فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد

15:15 - 29 شهريور 1396
کد خبر: ۳۵۰۸۴۷
جلسه شورای فنی تیم های ملی کشتی آزاد صبح امروز (چهارشنبه) با حضور اعضاء در محل خانه کشتی شماره یک تهران برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، جلسه شورای فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد صبح امروز (چهارشنبه) با حضور اعضاء در محل خانه کشتی شماره یک تهران برگزار شد. مصوبات این نشست به شرح زیر است:

1- گزارشی در خصوص وضعیت و عملکرد تیم ملی نوجوانان از سوی مدیر تیم های ملی کشتی آزاد به اعضای شورای فنی ارائه و موضوعات مورد بحث قرار گرفت.

2- مقرر شد اعضای شورای فنی جهت نظارت مضاعف بر فعالیت‌ها کادر های فنی تیم های ملی با برنامه‌ریزی بطور مستقیم بر تیم های ملی در تمامی رده های سنی مختلف نظارت داشته باشند.

3- مقرر شد کمیته آنالیز فنی جهت ارزیابی از وضعیت فنی کشتی گیران خارجی، تحت نظر شورای فنی تشکیل شود.

4- با توجه به نتایج حاصل از مسابقات انتخابی‌های تیم ملی بزرگسالان و جوانان نفرات تیم ایران برای حضور در رقابت‌های جهانی امید معرفی شدند.

5- در خصوص انتخاب کادر فنی تیم های ملی امید، آقای ترکان (مدیر تیم های ملی کشتی آزاد در رده های سنی نوجوانان و جوانان) اعلام کرد با توجه به محدودیت زمان موجود تا مسابقات جهانی امیدها با تعدادی از قهرمانان و مربیان واجد شرایط برای پذیرش مسئولیت سرمربیگری تیم امید در مسابقات جهانی لهستان مذاکره نموده، که هر کدام از عزیزان مسئولیت مذکور را به دلیل شرایط و ارزیابی های خود نپذیرفتند.

6- مقرر شد در جلسه بعدی بعد از رقابت‌های داخل سالن آسیا در ترکمنستان، در مورد سرمربی تیم امید تصمیم‌گیری شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *