نیروی زمینی ارتش پیشرفت‌های چشمگیری در حوزه زرهی داشته است

14:21 - 29 شهريور 1396
کد خبر: ۳۵۰۸۱۹
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: نزاجا هر روز بر آمادگی رزمی خود افزوده و تاکنون در حوزه زرهی پیشرفت‌های چشمگیری داشته است.

نیروی زمینی ارتش پیشرفت‌های چشمگیری در حوزه زرهی داشته استبه گزارش گروه سیاسی ، امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» ضمن دیدار با کارکنان تیپ 392 زرهی خوزستان اظهار داشت: تیپ 392 زرهی در دوران دفاع مقدس به عنوان بازوی لشکر 92 زرهی خوزستان در مقابل رژیم بعث عراق ایستاد و در این مسیر مقدس، شهدای گرانقدری را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تقدیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: نیروی زمینی ارتش هر روز بر توان و آمادگی رزمی خود افزوده و تاکنون در حوزه زرهی پیشرفت‌های چشمگیری داشته است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش همچنین از ابداعات و نوآوری‌های تیپ 392 زرهی خوزستان بازدید کرد و افزود: یگان‌های زرهی در نیروی زمینی ارتش قدرت نظامی و رزمی فرماندهان هستند و کارکنانی که در این یگان‌ها خدمت می‌کنند باید با فراگیری آموزش‌های علمی به ویژه در بحث نوآوری تجهیزات و تسلیحات زرهی اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

امیر حیدری در این بازدید ضمن دیدار چهره به چهره با کارکنان تیپ به بررسی مشکلات آن‌ها نیز پرداخت.

در این بازدید فرمانده نیروی زمینی ارتش از کارکنان برتر این تیپ که در طرح «رحمت العالمین» حائز نمرات علمی شدند، تقدیر کرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *