واکنش سردار جزایری به اظهارات ترامپ؛ با این بلوف‌ها نمی‌توان از جمهوری اسلامی امتیاز گرفت

13:55 - 29 شهريور 1396
کد خبر: ۳۵۰۷۹۹
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
سخنگوی ارشد نیروهای مسلح در واکنش به سخنان سخیف رئیس جمهور آمریکا در سازمان ملل ضمن برشمردن جنایات آمریکا در برخی کشورهای غرب آسیا گفت: اینکه ترامپ می‌گوید «ما نمی‌توانیم به برجام پای‌بند بمانیم» به خودش مربوط است، لیکن این را بداند که با این بلوف‌ها نمی‌تواند از جمهوری اسلامی ایران امتیازگیری کند.

آمریکا در رویای ابرقدرتی به مالیخولیا مبتلا شده استبه گزارش گروه سیاسی ، سردار سرتیپ پاسدار سید مسعود جزایری در واکنش به اظهارات رئیس جمهور آمریکا در مجمع عمومی سازمان ملل گفت: سخنان رئیس جمهور امریکا حاکی از ضعف و درماندگی دولتی است که در رویای ابرقدرتی به مالیخولیا مبتلا شده است.

وی خاطرنشان کرد برخلاف آنچه که ترامپ ایالات متحده را صاحب قدرت رهبری عظیم می داند استنادات دهه‌های اخیر همگی حاکی از بی‌ظرفیتی دولت و حاکمیت آمریکا در مواجه با حوادث و رویدادها به خصوص در منطقه غرب آسیا است که از آن جمله جنایات کم نظیر برنامه ریزان و نظامیان آمریکا در عراق، سوریه، افغانستان و یمن می توان اشاره کرد. به تعبیر دیگر آمریکا با هر کشوری که بر خلافش کاری انجام دهد بدون صبر و تحمل برخورد قهر آمیز می کند مگر آنکه توان برخورد نداشته باشد

سردار جزایری در ادامه افزود: اینکه ترامپ در مورد برجام می گوید «ما نمی توانیم به آن پای بند بمانیم» به خودش مربوط است، لیکن این را بداند که با این بلوف‌ها نمی‌تواند از جمهوری اسلامی ایران امتیازگیری کند.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه ملت ایران از داشته هایش به خصوص توان دفاعی و موشکی اش پاسداری می کند تاکید کرد: رئیس جمهور امریکا و امثال او هرگز قادر نیستند در اراده این مردم خللی وارد کنند و آنچه فهم ترامپ از درک ان عاجز مانده این است که عنصر بازدارندگی جامعه ایران در برابر زیاده خواهی ها و دیکتاتوری های آمریکا پدیده ای نیست که با داد و فریاد و بازیهای کابویی رئیس جمهور این کشور میدان مقابله و مبارزه را ترک کند.

سردار جزایری در پایان اظهار داشت: در برابر کشوری که رئیس جمهورش آشکارا و از تریبون سازمان ملل فریاد می کشد که «از طریق نظامی سایر کشورها را نابود می کند» راهی جز تقویت بنیه های دفاعی نیست و ما در این راه وارد مراحلی شده ایم که از آمریکا کاری جز عصبانیت دیوانه کننده و هزیان گویی بر نمی آید.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *