رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

شرکت فنی «رجا صنعت» آغاز به کار کرد

12:16 - 29 شهريور 1396
کد خبر: ۳۵۰۷۳۲
دسته بندی: اقتصاد ، انرژی
با تغییر ساختار اداری و سازمانی و با هدف تبدیل شرکت رجا به «هلدینگ‌کمپانی»، معاونت فنی از بدنه این شرکت حذف و شرکت فنی و تعمیراتی «رجا صنعت» تشکیل شد.

به گزارش گروه اقتصاد ، محمد رجبی بیان کرد: بخش تعمیرات و ارائه ی سرویس های راهبردی را از امروز فعال کردیم و در قالب هلدینگ شرکتی نظیر تعمیر و نگهداری «رجا صنعت» حضور پر رنگی را در زمینه ی ارائه ی خدمات فنی در عرصه ریلی خواهیم داشت.

وی در ادامه اظهار کرد: برای این شرکت تعمیراتی رجا، ساختار مالی، دفتر و منابع انسانی تعریف شده و اعضای هیأت مدیره تعیین می شود ضمن این که دو تا از اداره کل های تعمیرات و خودکشش به بدنه این شرکت اضافه می شوندکه در عین این که در اصول از رجا تبعیت می کنند اما در سایر فعالیت ها به صورت مستقل عمل خواهند کرد.


مدیرعامل رجا با بیان اینکه در اساسنامه رجا امکان ارائه خدمات حمل و نقل بار نیز مورد تأکید است، اضافه کرد: برای ورود واگن‌های باری و لوکوموتیو هم مذاکراتی را آغاز کردیم چون نگاه تیم مدیریتی، توسعه ی رجا به عنوان بنگاه اقتصادی خصوصی است.


رجبی در ادامه خاطر نشان کرد: همه ی تشکیلات مربوط به لوکوموتیو و واگن های باری در اختیار این شرکت قرار می گیرد و این شرکت باید کارهای تعمیراتی رجا و سایر شرکت های حمل و نقل ریلی را انجام دهد و بازوی رجا در درآمد زایی و تعمیرات باشد.

وی ابراز امیدواری کرد با اتصال شبکه های جدید و مجموعه اقدامات انجام شده و ایجاد بازارهای جدید برای شرکت، در آینده شاهد بهبود مستمر امور رجا و افزایش سطح کمی و کیفی خدمات رسانی باشیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *