پاسخ ایرانی‌ها به سخنان ضدایرانی نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی؛ نتانیاهو خفه شو!

11:39 - 29 شهريور 1396
کد خبر: ۳۵۰۷۰۴
وب‌سایت هاآرتص اسرائیل از واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی ایران به اظهارات ضدایرانی بنامین نتانیاهو خبر داد.

نتانیاهوبه گزارش گروه بین‌الملل ، پایگاه اینترنتی روزنامه اسرائیلی «هاآرتص» از واکنش کاربران رسانه‌های اجتماعی ایران به سخنان بی‌اساس بنیامین نتانیاهو علیه ایران در مجمع عمومی سازمان ملل خبر داد.


بنا به گزارش «هاآرتص» دقایقی پس از سخنان نخست‌وزیر اسرائیل درباره ایران در هفتادودومین مجمع عمومی سازمان ملل کاربران ایرانی با انتشار تصاویر «پنگوئن» و ایجاد هشتگShutupNetanyahu# «نتانیاهو خفه شو» تؤیتر را تسخیر کردند.

بنا به گزارش «هاآرتص» بنیامین نتانیاهو در بخشی از سخنان روز سه‌شنبه خود در مجمع عمومی سازمان ملل که بخش بیشتر آن به ایران اختصاص یافته بود گفت: ایران «سایه‌ای از تروریسم و ظلم» را بر فراز منطقه خاورمیانه افکنده که باید با آن مقابله کرد.


انتشار تصاویر پنگوئن برمی‌گردد به بخشی از ادعاهای نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی که در خصوص تنش بین ایران و اسرائیل گفته بود «حتی پنگوئن‌ها هم می‌توانند سیاهی و سفیدی را از هم تشخیص دهند ،بنابریان آنها از حامیان پرشور اسرائیل هستند.

به نوشته «هاآرتص» کاربران تؤیتری ایران همچنین ساعاتی پیش از ساخت هشتگ «نتانیاهو خفه شو» در واکنش به سخنان دونالد ترامپ علیه این کشور  در مجمع عمومی سازمان ملل هشتگ «ترامپ خفه شو» درست کردند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *