اسکان سه ماه آوارگان میانمار در بنگلادش توسط هلال احمر

11:05 - 29 شهريور 1396
کد خبر: ۳۵۰۶۸۹
محموله کمک‌های هلال احمر ایران حاوی اقلام زیستی، بهداشتی، درمانی و غذایی پس از ارسال به بنگلادش در میان آوارگان مسلمان میانماری توزیع شد.

اسکان سه ماه آوارگان میانمار در بنگلادش توسط هلال احمربه گزارش گروه جامعه ،با توجه به اهداف بشردوستانه جمعیت هلال احمر، محموله کمک‌های هلال احمر ایران حاوی اقلام زیستی، بهداشتی، درمانی و غذایی به بنگلادش ارسال شده است. محموله بشردوستانه هلال احمر برای مردم مسلمان میانمار ۱۶۰ تن وزن دارد، که در فاز نخست ۱۰۰ تن از اقلام زیستی، بهداشتی، درمانی و غذایی به کشور بنگلادش ارسال و در میان آوارگان مسلمان میانماری توزیع شده است.

همچنین اعزام تیم عالی ارزیاب متشکل از مرتضی سلیمی رئیس سازمان امداد و نجات و دکتر حسن صفاریه معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر در دستور کار این نهاد مردمی قرار گرفت.

با همت معاونت بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر واحدهای اسکان اضطراری در بنگلادش‌ برای آوارگان میانمار بنا شد. جمعیت هلال احمر ایران با برپایی چادرهای امدادی، آمادگی تامین اسکان اضطراری مردم مسلمان میانمار به مدت سه ماه در بنگلادش را دارد.

تیم‌های واکنش سریع معاونت بهداشت،درمان و توانبخشی هلال احمر نیز برای کمک به مردم مسلمان روهینگیای میانمار همراه با محموله دوم اعزام خواهند شد.

انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *