انتصاب اعضای حقیقی شورای اندیشه‌ورزی شبکه افق از سوی معاون سیمای رسانه ملی

10:48 - 29 شهريور 1396
کد خبر: ۳۵۰۶۷۴
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
طی حکمی از سوی معاون سیما و بر اساس پیشنهاد مدیر شبکه، اعضای حقیقی شورای اندیشه‌ورزی شبکه افق منصوب شدند.

به گزارش گروه فرهنگی به نقل از روابط عمومی شبکه افق، مرتضی میرباقری معاون رئیس سازمان صدا و سیما در امور سیما، طی احکام جداگانه‌‌ای اعضای شورای اندیشه‌ورزی شبکه افق را منصوب کرد.

بر این اساس نادر طالب‌زاده، مجید شاه‌حسینی، حمیدرضا آیت‌الهی، حسن خجسته و محسن ناجی به مدت یک سال به عنوان اعضای این شورا تعیین شدند.

در حکم میرباقری خطاب به هر یک از این افراد آمده است: نظر به دانش و سوابق ارزنده جنابعالی و پیشنهاد مدیر محترم شبکه و با هدف بهره‌گیری از ظرفیت خبرگان و کارشناسان برای عمق‌بخشی به فرآیند تصمیم‌سازی شبکه‌های سیما، به مدت یک سال به عنوان عضو حقیقی شورای اندیشه‌ورزی شبکه افق سیما منصوب می‌شوید.

در بخشی دیگر از این حکم به وظایف شورای اندیشه‌ورزی شبکه‌های سیما اشاره شده که از آن جمله می‌توان به آینده‌پژوهی و پیشنهاد مسیر آتی شبکه با توجه به ظرفیت‌های بالفعل و بالقوه آن، پیشنهاد محورهای برنامه‌سازی در مناسبت‌های مذهبی و ملی ذیل گفتمان ابلاغی معاونت سیما، پیشنهاد ایده‌های نو و خلاقانه برنامه‌‌سازی اعم از محتوایی و ساختاری به منظور ارتقای جذابیت و اثرگذاری برنامه‌ها، تحلیل و بررسی گزارش‌های نظارتی، پژوهشی، نظرسنجی و ارزیابی عملکرد مراجع درون و برون‌سازمانی، بررسی نقاط ضعف و قوت برنامه‌ها به ویژه برنامه‌های شاخص و پر مخاطب شبکه، پیشنهاد راهکارهای افزایش بهره‌گیری شبکه از ظرفیت رسانه‌های نوین و فضای مجازی و نیز همکاری و هماهنگی با مرکز طرح، برنامه و ارزیابی سیما برای تحقق مأموریت‌ها و وظایف پیش گفته اشاره کرد.

گفتنی است آیین‌نامه اجرایی شورای اندیشه‌ورزی و اهداف و مأموریت‌های شبکه‌های سیما از سوی مرکز طرح، برنامه و ارزیابی سیما تدوین و در اختیار شبکه‌ها و اعضای شوراها گذاشته شده است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *