جنگ کروات‌ها در نقش جهان / دایی و تارتار به هم رسیدند

0:01 - 29 شهريور 1396
کد خبر: ۳۵۰۴۸۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
هفته هفتم لیگ برتر فوتبال کشورمان فردا و پس فرد با برگزاری هفت دیدار به اتمام می‌رسد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشسی ، پرونده هفته هفتم لیگ برتر فوتبال کشورمان فردا و پس فردا با برگزاری هفت د. یدار در شهر‌های مختلف به پایان می‌رسد.
 
پنج‌شنبه 30 شهریور
سیاه جامگان - گسترش فولاد/ ساعت ۱۹:۳۰/ ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد
سیاه جامگان که با اندوخته هفت امتیازی در رده هشتم جدول رده بندی حضور دارند قرار است برای اولین بار در ورزشگاه امام رضا (ره) مشهد از حریفانش میزبانی کند. شاگردان میثاقیان در حالی به مصاف گسترش فولاد قعر جدولی می‌روند که امید زیادی دارند پیروز این میدان باشند. البته چند تساوی پشت سر هم باعث شده تا سیاه‌جامگانی‌ها کمی با احتیاط به بازی با گسترش فولاد بیایند.

سپاهان - پرسپولیس / ساعت ۲۰:۰۰ / ورزشگاه نقش جهان اصفهان
مسلما یکی از جذابت‌ترین و حساس‌ترین بازی‌های هفته در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار می‌شود. جایی که تیم‌های سپاهان و پرسپولیس با هدیت مربیان کروات خود بار دیگر در ال‌کلاسیکوی ایرانی رو به روی هم صف آرایی می‌کنند.
 
سپاهان که این فصل نتوانست انتظار‌ها را برآورده کند و با شش امتیاز در رده دوازدهم جدول است امید زیادی دارد در خانه یقه پرسپولیس را بگیرد آنهم در شرایطی که پرسپولیس بازی گذشته خود را واگذار کرده و برای عقب نماندن از کورس قهرمانی روی سه امتیاز اصفهان حساب باز کرده است.

استقلال خوزستان - سپیدرود / ساعت 19:35 / ورزشگاه غدیر اهواز
استقلال خوزستان و سپیدرود تیم‌های غیرقابل پیش بینی این فصل لیگ هستند خوزستانی‌ها که بازی گذشته را با شش گل مقابل ذوب‌آهن واگذار کردند باید به مصاف تیمی بروند که هفته گذشته در خانه بالاخره رنگ پیروزی را دیده است. جنگ تاکتیکی ویسی و نظرمحمدی می‌تواند صحنه‌های جذابی را در این بازی پدید آورد.

جمعه ۳۱ شهریور
تراکتور سازی - پدیده / ساعت ۱۷:۴۵/ ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز
تراکتور سازی در هفته هفتم هم میزبان است که این می‌تواند امتیاز بزرگی برای گل محمدی و شاگرانش باشد. تبریزی‌ها که تا اینجای کار فقط ۹ امتیاز کسب کرده‌اند باید به مصاف تیمی بروند که به معنای واقعی کلمه پدیده بوده. شاگردان مهاجری با اندوخته ۱۱ امتیازی فعلا در رده سوم جدول هستند و جزو تیم‌های سرسخت لیگ به حساب می‌آیند.

پیکان - نفت تهران/ ساعت ۱۸:۳۰/ ورزشگاه شهدای شهر قدس
پیکانی‌ها بعد از پیروزی بزرگ مقابل پرسپولیس حالا در خانه به میدان می‌روند البته حریف این تمم بیشتر از اینکه از نظر فنی حرفی برای گفتن داشته باشد در این مدت درگیر حاشیه بوده جدال تفکرات جلالی و علی کریمی بر حساسیت‌ها و جذابیت‌های این بازی اضافه می‌کند پیکان در رده هفتم و نفت تهران در رده دوازدهم جدول حضور دارند.

سایپا - پارس جنوبی جم / ساعت ۱۸:۳۰ / ورزشگاه پاس قوامین تهران
تیم صدر نشین پارس جنوبی با کوهی از انگیزه و تدابیر تاکتیکی مقابل سایپای علی دایی قرار می‌گیرد. هر دو تیم مربیان جوانی دارند که کاملا به بازی تهاجمی علاقه دارند. باید دید در نهایت پارس جنوبی در لیگ برتر شکست می‌خورد یا خیر.

صنعت نفت آبادان - فولاد خوزستان / ساعت ۱۹:۰۰/ ورزشگاه تختی آبادان
جدال صنعت نفت و فولاد آنقدر جذابیت سوژه دارد که بشود در مورد آن صحبت کرد. فولاد با پورموسوی جان گرفته و صنعت نفت هم تیمی خطرناک در خانه است باید دید جدال تیم‌های یازدهم و چهارم جدول چه نتیجه‌ای در بر دارد.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *