کربلا حیات شیعه و حضرت علی اصغر(ع) حیات کربلاست/برگزاری پانزدهمین همایش شیرخوارگان حسینی در مصلای امام خمینی(ره)

13:59 - 28 شهريور 1396
کد خبر: ۳۵۰۴۱۸
دبیر مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) گفت: این همایش جهانی در چهار هزار و ۵۰۰ نقطه و ۴۱ کشور جهان برگزار می‌شود و در تهران نیز ۳۱ شهریور ماه در مصلای تهران شاهد برگزاری آن خواهیم بود.

کربلا حیات شیعه و حضرت علی اصغر(ع) حیات کربلاست/برگزاری پانزدهمین همایش شیرخوارگان حسینی در مصلای امام خمینی(ره)به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، نشست خبری پانزدهمین همایش شیرخوارگان حسینی پیش از امروز با حضور داود منافی‌پور دبیر مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع)  و اصحاب رسانه در حسینیه نورالبکاء برگزار شد.

منافی پور با اشاره به شیوه برگزاری این همایش جهانی ابراز داشت: این مراسم در روز جمعه اول ماه محرم الحرام مصادف با 31 شهریور ماه برگزار خواهد شد. این مراسم در مصلای امام خمینی(ره) تهران با حضور شیرخوارگان پایتخت و مادرانشان ساعت 9 صبح برپا می شود.

وی درباره برگزاری مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) ادامه داد: دکترین مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) با شعار کربلا حیات شیعه و حضرت علی اصغر(ع) حیات کربلاست امروز رونمایی می‌شود،. این دکترین سه روز پیش به دفتر مقام معظم رهبری تحویل داده شده است.

وی با اشاره به اینکه طبق هماهنگی با هیات رزمندگان، حرم حضرت امام خمینی(ره) هم شاهد حضور شیرخوارگان حسینی در اول ماه محرم خواهد بود، ادامه داد: برنامه اصلی شیرخوارگان در مصلای امام خمینی(ره)  است که آیت الله کاظم صدیقی امام جمعه موقت شهر تهران به ایراد سخنرانی می پردازد و علی انسانی ذاکر اهل بیت در مصیبت خاندان آل طه به مرثیه سرایی می پردازد.

 دبیر مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) با اشاره به فعالیت و هماهنگی‌های برون مرزی مجمع خاطرنشان کرد: این مراسم جهانی در کشورهایی مانند هند، روسیه، نیجریه، داغستان و روسیه برگزار می‌شود.

منافی‌پور با اشاره به دوخت بیش از یک میلیون لباس برای این خاطرنشان کرد: بیش از 70 نقطه کار دوخت این لباس ها را انجام دادند که به کشورهای اروپایی، آفریقایی و حتی آسیای خاور دور هم ارسال می شود.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *