نوای مداحان نوجوان در شبکه دو سیما

14:33 - 28 شهريور 1396
کد خبر: ۳۵۰۴۱۴
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
شبکه دو سیما در ایام سوگواری سید و سالار شهیدان؛ حضرت ابا عبدا... حسین (ع) برنامه «نو نوایان» را برای گروه سنی نوجوان تدارک دیده است.

به گزارش گروه فرهنگی به نقل از روابط عمومی شبکه دو؛ این برنامه با محوریت استعدادیابی مداحان نوجوان، هدف های خود را تاثیر آموزه های زندگی اهل بیت (ع) بر سبک زندگی نوجوانان، آشنایی هر چه بیشتر نوجوانان با آموزه های کربلا و آموزش اصولی شیوه ها و راهکارهای عملی و اجرایی مداحی و مرثیه سرایی اهل بیت (ع) برگزیده است.

«نونوایان» علاوه بر بخش رقابتی از بخش های مختلفی چون «پدر، عشق، پسر» شامل روایت هایی از واقعه کربلا، حضور در حسینیه ها وگفت و گو با پیرغلامان حسینی پیرامون بایدها و نبایدهای مداحی، تقدیم نامه، مسابقه پیامکی نشانی، کاروان، حدیث روز و ... تشکیل شده است.

شرکت کنندگان در این برنامه که در گروه سنی 10 تا 16 سال قرار دارند طی فراخوانی تا پانزدهم شهریورماه یک دقیقه از فیلم مداحی خود را ارسال کرده اند. سپس پیشکسوتان مداحی یا همان پیرغلامان حسینی از میان فیلم های رسیده دست به انتخاب زده و طی آموزش هایی این نوجوانان در مراحل مختلف به رقابت با یکدیگر می پردازند و در نهایت افراد برگزیده معرفی می شوند.

«نو نوایان» کاریست از گروه کودک و نوجوان با همکاری کانون مداحان استان تهران و به تهیه کنندگی و اجرای سید اسماعیل موسوی و امیر کیانی که در ایام محرم هر روز ساعت 19:00 روانه آنتن خواهد شد.


برچسب ها: شبکه دو

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *