پرسپولیس امسال در سطح اروپا فوتبال بازی می‌کند/ علیفر فقط می‌خواهد خودش را مطرح کند

13:47 - 28 شهريور 1396
کد خبر: ۳۵۰۳۸۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: علیفر با مطرح کردن چنین انتقاداتی و نظر دادن در مورد برانکو و سبک بازی پرسپولیس می‌خواهد خودش را مطرح کند.

بهروز سلطانی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در رابطه با شکست پرسپولیس برابر پیکان در هفته ششم لیگ برتر اظهار داشت: تیم‌های بزرگ دنیا هم در طول فصل شکست را تجربه می‌کنند، پرسپولیس مقابل پیکان عملکرد خوبی داشت و پیکان فوتبال خوبی بازی کرد وگرنه پرسپولیس بد نبود.
 
وی افزود: در هر زمان همه تیم‌هایی که می‌آیند و جلوی استقلال و پرسپولیس بازی می‌کنند انگیزه‌های زیادی دارند و این مسابقه برایشان با سایر بازی‌ها متفاوت است. با این حال پرسپولیس مقابل پیکان توپ‌هایش به گل تبدیل نشد و روی یک ضربه ایستگاهی گل خورد وگرنه عملکرد خوبی داشت.
 
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با انتقاد از گزارشگر دیدار این تیم برابر پیکان تصریح کرد: در جامعه ورزش همه زحمت می‌کشند و همه تیم‌ها دوست دارند که در فوتبال پیشرفت کنند واقعاً قشنگ نیست که میکروفن دست هرکس باشد و آنها نباید دست هرکسی میکروفن بدهند واقعاً برای این کار و چنین گزارشی متأسفم.
 
سلطانی اضافه کرد: پرسپولیس امسال با برانکو شرایط خوبی دارد و پس از قهرمانی در لیگ ایران مدعی اصلی قهرمانی در آسیا است در چنین شرایطی جای انتقاد باقی نمی‌ماند، اما علیفر گزارشگر بازی می‌آید و صحبت‌هایی مطرح می‌کند. ایشان با مطرح کردن چنین انتقاداتی و نظر دادن در مورد برانکو و سبک بازی پرسپولیس می‌خواهد خودش را مطرح کند وگرنه شما از ۲۰۰ کارشناس و اصحاب رسانه و اهل فن در مورد پرسپولیس سؤال کنی هیچ یک چنین انتقاداتی را مطرح نمی‌کنند.
 
وی با اشاره به اینکه علیفر اعلام کرده استقلالی است و می‌خواهد روی نیمکت این تیم بنشیند خاطرنشان کرد: استقلال از تیم‌های خوب ایران است و همراه پرسپولیس در سطح جامعه تأثیرگذار است. من برای علیرضا منصوریان هم آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم استقلال هم هرچه زودتر از این شرایط بحرانی خارج شود اما واقعاً برخی‌ها با طرح چنین مسائلی می‌خواهند خودشان را مطرح کنند و باید جلوی حضور این افراد گرفته شود.
 
سلطانی در پایان با اشاره به عملکرد بیرانوند در پرسپولیس تصریح کرد: این دروازه‌بان واقعاً عملکرد خوبی داشته و رفته‌رفته بهتر هم خواهد شد. او دروازه‌بان خوب و با استعدادی است و در بازی با پیکان هم بازیکن پیکان واقعاً بی‌نقص ضربه ایستگاهی را وارد دروازه کرد.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *