آخرین وضعیت مالی باشگاه پرسپولیس بعد از پرداخت طلب ژوزه/ 350 هزار دلار پاداش از طرف AFC پرداخت می‌شود

11:42 - 28 شهريور 1396
کد خبر: ۳۵۰۳۴۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در مورد آخرین وضعیت مالی این باشگاه توضیحاتی ارائه داد.

پندار خمارلو در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در مورد شرایط مالی فعلی باشگاه پرسپولیس بعد از پرداخت شدن طلب مانوئل ژوزه اظهار داشت: واقعا پول نیست و وضع مالی خراب است، پرداخت 7،8 میلیارد تومان پول ژوزه چیز کمی نیست اما توانستیم این کار را انجام بدهیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا سفر پرسپولیس به اصفهان با اتوبوس به خاطر مشکلات مالی است، خاطرنشان کرد: نه، از قبل قرار بود که با اتوبوس به اصفهان برویم چون بازی ساعت 22 تمام می‌شود آخرین پرواز اصفهان به تهران هم ساعت 22:30 است، قرار شد با اتوبوس به اصفهان برویم و برگردیم و بعد از آن هم روز شنبه به ابوظبی برویم.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه آیا از طرف وزارت ورزش و دولت برای پرداخت طلب ژوزه پولی به باشگاه پرسپولیس پرداخت شده است، گفت: هیچ پولی از سوی وزارت ورزش و دولت در پرونده ژوزه به ما پرداخت نشد. ما این پول را از طرف اسپانسر تامین کردیم. خوشبختانه سند‌های مالی و مبالغی که در باشگاه پرسپولیس هزینه می‌شود شفاف است.

خمارلو در خصوص اینکه چه زمانی 200 هزار دلار پاداش حضور پرسپولیس در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا پرداخت می‌شود، عنوان کرد: این ملبغ هنوز به باشگاه داده نشده یعنی طبق قانون AFC پاداش حضور در یک مرحله در مرحله بعد پرداخت می‌شود یعنی این 200 هزار دلار بعد از بازی نیمه نهایی با الهلال به باشگاه پرداخت می‌شود. ما فعلا باید 150 هزار دلار پاداش حضور در مرحله یک چهارم نهایی را از AFC بگیریم تا بتوانیم بخشی از هزینه‌های باشگاه را پرداخت کنیم.

در صورت صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا حداقل این تیم جایزه یک و نیم میلیون دلاری تیم نایب قهرمان را کسب می‌کند، خمارلو در مورد اینکه اگر پرسپولیس فینالیست شود این پول صرف چه اموری خرج می‌شود، گفت: برنامه طاهری این است که بیشتر این پول احتمالی به خود بچه‌ها داده شود و خرج خود تیم شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *