واکنش فرمانده اسبق سپاه به اتفاقات کردستان عراق و كاركرد موزه‌ای و نمادين سازمان ملل

11:42 - 28 شهريور 1396
کد خبر: ۳۵۰۳۳۸
فرمانده اسبق سپاه به اتفاقات کردستان عراق و نقش اسرائیل در ناامنی منطقه واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی ، محسن رضایی فرمانده اسبق سپاه به اتفاقات کردستان عراق و نقش اسرائیل در ناامنی منطقه واکنش نشان داد و نوشت: بعد از جنگ در ایران، جنگ در کویت، دو جنگ لبنان و ماجرای داعش، اسرائیل به سراغ کردستان عراق رفته است.

اسرائیل امنیت خود را با ایجاد ناامنی در بیرون از فلسطین به وجود آورده است. کردستان مظلوم عراق نیاز به آرامش و پیشرفت دارد. آتش افروزی در آن به نفع اسرائیل است.

محسن رضایی همچنین با انتشار دو تصویر از دو کودک جان‌باخته سوری و بنگلادشی انفعال سازمان ملل را غیرقابل قبول و نقش این سازمان بین‌المللی را موزه‌ای و نمادین قلمداد کرد و گفت که سران کشورهای جهان در سازمان ملل دورهم جمع شده‌اند. اين تصاوير، مدعيان صلح و حقوق بشر در نیویورک و مقر سازمان ملل را با چالشی بزرگ مواجه می‌كند.

آیا تصویر دلخراش کودک جان‌باخته سوری در راه اروپا و تصویر اندوهبار كودك روهینگیایی غريق در مسير بنگلادش را فراموش می‌كنند؟!

واکنش فرمانده اسبق سپاه به اتفاقات کردستان عراق و نقش اسرائیل در ناامنی منطقه/ زمان آن نرسيده است كه سازمان ملل در كاركرد موزه‌ای  و نمادين خود تجديدنظر كند؟

آيا زمان آن نرسيده است كه سازمان ملل در كاركرد موزه‌ای و نمادين خود تجديدنظر كند و به راهكاری عملی برای جلوگيری از اين فجايع تلخ بينديشد؟

سران سازمان ملل اگر نمی توانند کاری برای ملت ها کنند برای شیرخوارگان جهان کاری کنند.

: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *