رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

خواب خوشی که امام دید

9:15 - 28 شهريور 1396
کد خبر: ۳۵۰۲۳۳
همسر امام (ره) می‌گفتند: حدود ۱/۵ ماه قبل از عمل جراحی امام‌خمینی (ره) که منجر به رحلت آن بزرگوار در ۱۴ خرداد سال ۱۳۶۸ شمسی شد، امام به من فرمودند: خواب خوشی دیده‌ام ولی تا زنده‌ام راضی نیستم برای احدی نقل کنی.

خواب خوشی که امام دیدبه گزارش گروه فضای مجازی به نقل از کیهان، همسر امام (ره) می‌گفتند: حدود ۱/۵ ماه قبل از عمل جراحی امام‌خمینی (ره) که منجر به رحلت آن بزرگوار در ۱۴ خرداد سال ۱۳۶۸ شمسی شد، امام به من فرمودند: خواب خوشی دیده‌ام و برای تو نقل می‌کنم، ولی تا زنده‌ام راضی نیستم برای احدی نقل کنی.

در خواب دیدم که فوت کرده و از دنیا رفته‌ام. حضرت علی (ع) تشریف آوردند و مرا غسل دادند و کفن کردند و بر جنازه‌ام نماز خواندند، سپس پیکرم را در میان قبر نهادند و آنگاه فرمودند: اکنون راحت هستی؟ عرض کردم: راحت هستم، ولی در جانب راستم کلوخی وجود دارد که مرا ناراحت می‌کند.

حضرت علی (ع) آن کلوخ را برداشته و دست مرحمت بر همان قسمت از بدن من که ناراحت بود کشیدند و آنگاه به طور کلی ناراحتی برطرف گردید و راحت شدم. (به نقل از مرحوم سید احمد آقا‌خمینی (ره): داستان دوستان، ج. ۵، ص. ۲۴۹).

: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *