رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

کسب 3 مدال برنز توسط تیم ایران در روز دوم

18:13 - 27 شهريور 1396
کد خبر: ۳۵۰۱۳۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
تیم ووشوی جوانان ایران در روز دوم رقابت‌های قهرمانی آسیا به سه مدال برنز دست یافت تا مجموع مدال‌های خود را به 3 نقره و 5 برنز برساند.

به گزارش گروه ورزشی و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، نهمین دوره رقابت‌های ووشوی قهرمانی جوانان آسیا از صبح روز (یکشنبه) با حضور 433 ووشوکار از 19 کشور به میزبانی شهر «گومی» کره جنوبی آغاز شد و تیم ایران در دو بخش ساندا و تالوی دختران و پسران حریفان قاره کهن رفته است.

در رقابت‌های امروز(دوشنبه)، «محمدعلی مجیری» در فرم «نن گوئن» رده سنی 15 تا 18 سال پسران با امتیاز 9،49 به مدال برنز دست یافت و نمایندگان چین تایپه و کره جنوبی با امتیازات 9،52 و 9،50 اول و دوم شدند.

«ناهید پورشبانان» در فرم «نن گوئن» رده سنی 15 تا 18 سال دختران با امتیاز 9،34 صاحب مدال برنز شد. در این فرم، «دریا لاتیشوا» از ازبکستان با 9،47 به مدال طلا رسید و «شیان لی» از مالزی با 9،45 نقره ای شد.

«زهرا کیانی» در رقابتی حساس با حریفان در فرم «جین شو» رده سنی 15 تا 18 سال دختران به مدال برنز رسید. «نانوها کیدا» از ژاپن با 9،58 قهرمان شد و طلا گرفت و «بین دانگ» از ویتنام با 9،57 به مدال نقره رسید.

در بخش ساندا، «علیرضا ریگی» که پیش از این برابر «آنیش گرونگ» از نپال پیروز شده بود در دومین مبارزه خود در وزن منهای 60 کیلوگرم با اقتدار بر «الماس دویسیف» از قزاقستان چیره شد و به نیمه نهایی صعود کرد تا مدال برنزش قطعی شود. وی در مرحله نیمه نهایی با سانداکاری از کره جنوبی مبارزه می کند.

در وزن منهای 56 کیلوگرم «پویا سلیمان زاده» در مبارزه دشوار با «وان هیم» از ویتنام با وجود تلاش فراوان شکست خورد و از رسیدن به مراحل بعدی بازماند.

در دیگر فرم های تالوی امروز، «مرجان کریمی» در فرم «تای چی چوان» رده سنی 15 تا 18 سال با امتیاز 9،23 به مقام چهارمی رسید.

«فان جیان» از چین با امتیاز ٩.٦٢، «سیدنی چن» از مالزی با ٩.٥٦ و «دابی یئونگ» از هنگ کنگ با ٩.٥٢ در رتبه های اول تا سوم این فرم قرار گرفتند.

«طاها بدیعی» در فرم «چانگ چوان» رده سنی 12 تا 15 سال با امتیاز 9،30 رتبه پنجمی را از آن خود کرد.

در این فرم، «گاجو» از فیلیپین با امتیاز ٩.٤٢، «مالکوم لای» از سنگاپور با ٩.٣٩ و «چوان لیو» از تایپه با ٩.٣٥ حائز مدال های طلا، نقره و برنز شدند.

«منیره پناهی» در فرم های «چانگ چوان» و «چیانگ شو» رده سنی 12 تا 15 سال با امتیازات 9،12 و 9،21 به کار خود پایان داد.

رقابت‌های ووشوی قهرمانی جوانان آسیا تا روز چهارشنبه ادامه خواهد داشت.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *