رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

اظهارت بی‌ربط آمریکایی‌ها/ گزارش‌های آژانس انرژی اتمی گویای عملکرد صحیح ایران است

8:01 - 28 شهريور 1396
کد خبر: ۳۵۰۱۲۲
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
رئیس «کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی» مجلس گفت: تاکنون گزارش‌های آژانس گویای عملکرد صحیح جمهوری اسلامی ایران در فعالیت هسته‌ای بوده و از این به بعد هم به دلیل اینکه سیاست ایران یک سیاست منطقی و اصولی است و به تعهدات خود عمل می کند؛ قطعا گزارشهای آژانس بر همین منوال به جلو پیش خواهد رفت.

بلیبلعلاالدین بروجردی نماینده مردم بروجرد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی با اشاره به اظهارات اخیر آمانو درباره بازدید از سایت‌های نظامی و غیرنظامی ایران براساس اجرای پروتکل الحاقی، گفت: آژانس بین المللی انرژی اتمی بارها طبق بازدیدهای خود از سایت‌های هسته‌ای ایران، عدم انحراف ایران در عرصه هسته‌ای را مورد تاکید قرارداده است و حتی این مسئله به موضوع تأخیر هم معطوف می‌شود.

وی افزود: معتقدم طبق این ادعای آمریکایی‌ها، جمهوری اسلامی ایران سرافراز است که بر اساس تعهدات خودعمل کرده و به این سیاست هم در آینده ادامه خواهد داد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا طرح چنین اظهاراتی از سوی آمانو از جانب آمریکایی‌ها بوده است و یا خیر؟ گفت: بسیاری از اظهارت آمریکایی‌ها بی ربط است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *