نقشم در سریال گمشدگان بدجنس و بدذات است/بازی در تلویزیون را ترجیح می‌دهم

7:30 - 28 شهريور 1396
کد خبر: ۳۵۰۰۸۹
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
بازیگر سریال "گمشدگان" گفت: نقشم در گمشدگان جذاب و هیجان انگیز بود و با وجود رگه‌هایی از بدذاتی و بدجنسی در نهایت ذات مادرانه خود را هم داشت که همین اتفاق نقش را برای من بسیار جذاب می‌کرد.

فریبا نادری بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی ، درخصوص آخرین فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: در حال حاضر قرارداد بازی در سریال کوتاه "تنها در تهران" به کارگردانی "نوید میهن دوست" را بسته‌ام و نقش آفرینی ام را در این سریال ادامه می دهم و در این سریال کوتاه با امین زندگانی همبازی هستم.

وی درباره نقش خود در سریال "تنها در تهران" افزود: در سریال "تنها در تهران" نقش مدیر عامل شرکتی را بازی می‌کنم که دلسوزانه می‌خواهد شرکت را به بهترین نحو ممکن اداره کند.نقش جالبی است و سعی می‌کنم آن را به بهترین شکل ممکن ایفا کنم.

فزیبا نادری

وی درباره نقش‌های انتخابی خود برای بازیگری تاکید کرد: من همیشه سعی‌ کرده‌ام علی‌الرغم عدم تنوع نقش برای خانم‌ها بازی های متفاوتی را انجام دهم و به همین دلیل در انتخاب نقش‌هایم بسیار دقت می‌کنم. نقشی برای من جذاب است که جای کار داشته باشد و مرا به تکرار نکشد.

بازیگر سریال "مروارید سرخ" در مورد دلیل حضور خود در سریال "گمشدگان" تصریح کرد: با اکثر بازیگران و عوامل سریال گمشدگان همکاری قبلی داشتم و تکرار این همکاری بسیار لذت بخش و مثبت بود. این اثر را با شناخت قبلی انتخاب کردم.

وی نقش خود در گمشدگان را متفاوت خواند و ادامه داد: این نقش برای من جذاب و هیجان انگیز است و با وجود رگه‌هایی از بدذاتی و بدجنسی در نهایت ذات مادرانه خود را هم داشت که همین اتفاق نقش را برای من بسیار جذاب می‌کرد.

 فریبا نادری

بازیگر سریال تلویزیونی "فاکتور هشت" درباره کم کار بودن خود در سینما اذعان کرد: همیشه پیشنهاد سینمایی وجود دارد اما من منتظر پیشنهاد خوب می‌مانم. کلاً در سینما کم‌کار هستم و می‌خواهم اولین تجربه جدی‌ام اتفاقی ویژه و بزرگ باشد.

نادری با اشاره به تمایل خود برای حضور در سینما خاطرنشان کرد: می‌خواهم ورود مناسبی در سینما داشته باشم چون به اندازه کافی نقش‌های کوتاه کار کرده‌ام و حالا منتظر نقشی بهتر و بزرگتر هستم. فعلاً که پیشنهاد وسوسه برانگیزی در سینما نداشتم و ترجیح می‌دهم در تلویزیون فعالیت کنم. کار خوب برای من همواره جذاب است و واقعیت امر اینکه سینما یا تلویزیونی بودن اثر فرق چندانی برای من ندارند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *