عوامل سریال "هاتف" پنجم مهر ماه عازم کربلا می‌شوند/پخش مجموعه همزمان با سالروز سومین روز شهادت امام حسین(ع)+ عکس

8:30 - 28 شهريور 1396
کد خبر: ۳۵۰۰۸۸
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
تهیه کننده سریال "هاتف" گفت: برای ضبط صحنه‌های مربوط به کربلای معلی پنجم الی دهم مهر ماه هم زمان با تاسوعا و عاشورای حسینی عازم عراق می‌شویم و باقی فیلمبرداری در کربلا خواهد بود و سکانس هایی که در کربلا ضبظ می کنیم مربوط به قسمت های ابتدایی سریال "هاتف" است.

نعمت چگینی تهیه کننده سریال هاتف در گفت وگو با خبرنگار گروه فرهنگی در خصوص مراحل فیلمبرداری  "هاتف" گفت: فیلمبرداری  سریال محرمی "هاتف" از 31 مرداد ماه شروع شده و تا کنون 80 درصد از کار به اتمام رسیده است.

 سریال
وی ادامه داد: قسمت های کمی از کار در تهران مانده است که در حال انجام آن هستیم، برای ضبط صحنه‌های مربوط به کربلای معلی پنجم الی دهم مهر ماه هم زمان با تاسوعا و عاشورای حسینی عازم عراق می‌شویم و باقی فیلمبرداری در کربلا خواهد بود و سکانس هایی که در کربلا ضبظ می کنیم مربوط به قسمت های ابتدایی سریال "هاتف" است.
  سریال

چگینی تصریح کرد: سریال "هاتف" که محصول سیما فیلم در 10 قسمت 50 دقیقه ای ساخته خواهد شد و از شبکه یک سیما در ایام ماه محرم  پخش خواهد شد.

وی در خصوص زمان دقیق پخش این سریال افزود: بنا بر این است که سریال "هاتف" در دهه دوم و هم زمان با سوم "امام حسین(ع)" به روی آنتن رسانه ملی برود.

 سریال
این تهیه کننده در خصوص بازیگران و عوامل سریال "هاتف" خاطرنشان کرد: زیبا بروفه، حمید گودرزی، شهرام قائدی، محمد حامدی، کمند امیر سلیمانی، رزیتا غفاری، مریم بوبانی، بهزاد خداویسی، کاظم بلوچی و حشمت آرمیده از جمله بازیگران این سریال محرمی هستند.


برای مشاهده کامل گزارش پشت صحنه سریال "هاتف" اینجا کلیک کنید.

 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *