هنوز هیچ کس را برای اجرای برنامه "هفت" در نظر نگرفته‌ایم/الگوی تولید برنامه هفت نهایی نشده است

11:00 - 28 شهريور 1396
کد خبر: ۳۵۰۰۶۰
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
میرباقری گفت: هنوز هیچ کس برای اجرای برنامه "هفت" نهایی نشده است و کسی را در نظر نگرفته ایم ، چرا که باید ابتدا الگوی تولید برنامه، نهایی شود و سپس بر اساس این الگو، مجری مناسب انتخاب شود.

مرتضی میرباقری معاون سیمای رسانه ملی در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی در خصوص آخرین وضعیت برنامه "هفت" گفت: همانطور که پیش از این گفته شد شبکه های مختلفی داوطلب ساخت برنامه های سینمایی هستند.

وی ادامه داد: قرار است محوری ترین و اساسی ترین نقش را شبکه سه برای پخش برنامه سینمایی "هفت" برعهده داشته باشد. اما بنا بر سیاستگذاری ما نسبت به ساخت برنامه‌های سینمایی ممکن است برنامه دیگری با محوریت سینما برای شبکه ای دیگر داشته باشیم.

میر باقری
میرباقری در خصوص تیم نظارت بر برنامه های سینمایی صدا و سیما توضیح داد: سرپرستی این تیم را "ناصر کریمان" مدیرگروه اجتماعی شبکه سه برعهده دارد و بعد از دهه اول محرم درباره برنامه "هفت" به نتیجه گیری خواهیم رسید.

معاون سیما با اشاره به اسامی مطرح شده برای تولید و اجرای برنامه "هفت" خاطرنشان کرد: هنوز هیچ کس برای اجرای برنامه "هفت" نهایی نشده است و کسی را در نظر نگرفته ایم ، چرا که باید ابتدا الگوی تولید برنامه، نهایی شود و سپس بر اساس این الگو، مجری مناسب انتخاب شود.

 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *