کار منصوریان برای ماندن به قلعه‌نویی افتاد/ ذوب‌آهن دومین استقلال را هم می‌برد؟

0:01 - 28 شهريور 1396
کد خبر: ۳۴۹۹۸۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
هفته هفتم لیگ برتر فوتبال کشورمان فردا با برگزاری یک بازی آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، هفته هفتم لیگ برتر فوتبال کشورمان فردا شب (چهارشنبه) با دیدار تیم‌های استقلال و ذوب‌آهن از ساعت 20 و در ورزشگاه آزادی آغاز می‌شود.

همیشه دیدارهای استقلال و ذوب‌آهن از جذابیت خاصی برخوردار بوده اما داستان این بازی کاملا متفاوت است. استقلال و ذوب‌آهن در شرایطی مقابل هم صف‌آرایی می‌کنند که شرایط کاملا متفاوتی دارند. ذوب‌آهن با قلعه‌نویی از 6 بازی قبلی 9 امتیاز گرفته و در رده ششم جدول جا دارد اما استقلال در عین ناباوری فقط با 4 امتیاز از بازی‌های گذشته در رده نازل پانزدهم جدول حضور دارد.

با این شرایط و در حالی که استقلال در 5 بازی گذشته در لیگ برتر فقط یک گل به ثمر رسانده کار سختی برای باز کردن دروازه ذوب‌آهن دارد. استقلال در بازی گذشته مغلوب پارس‌جنوبی جم شد و ذوب‌آهن هم با 6 گل استقلال خوزستان را درهم کوبید.

این بازی از لحاظ دیگری هم مهم است، علیرضا منصوریان که در آستانه اخراج از استقلال است برای ماندن در جمع آبی‌های پایتخت باید در خانه تیمِ‌ قلعه‌نویی را شکست دهد که کار ساده‌ای نیست. جدا از جذابیت تقابل قلعه‌نویی و استقلال به نوعی کار ماندن منصوریان در استقلال به دست قلعه‌نویی و تیمش است. اگر استقلال به هر دلیلی پیروز این بازی حساس نشود به احتمال فراوان عمر مربیگری منصوریان در این تیم هم به پایان می‌رسد.

باید دید در انتها چه سرنوشتی در انتظار منصوریان و البته این بازی جذاب قرار دارد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *