رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

فکر نمی‌کردیم در هفته ششم صدرنشین باشیم/ کار سختی در تهران داریم

10:02 - 29 شهريور 1396
کد خبر: ۳۴۹۹۷۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت:خودمان هم فکر نمی‌کردیم در هفته ششم صدرنشین باشیم و برای بقا در لیگ برتر وارد مسابقات شدیم.

مهدی تارتار در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در مورد پیروزی برابر استقلال تهران اظهار داشت: در بازی با استقلال برای برد به میدان رفتیم. بازیکنانم را به خوبی توجیه کرده بودم و با این هدف که خیلی زود به گل برسیم پا به زمین گذاشتیم.

سرمربی تیم پارس جنوبی جم ادامه داد: شاید در نیمه اول کمی از اهداف‌مان فاصله گرفتیم. ولی رفته رفته به آنچه می‌خواستیم رسیدیم و برنده از زمین خارج شدیم اما نباید از این نکته غافل شد که اصلا بازی راحتی نبود و ما به سختی و با تلاش زیاد و برنامه ریزی استقلال را در خانه شکست دادیم.

وی به وضعیت بحرانی منصوریان در این بازی اشاره کرد و گفت: بدون شک موقعیت منصوریان به بازی با ما مربوط نمی‌شود و با توجه به کل لیگ است. اما امیدوارم او برکنار نشود و خود را در همین تیم احیا کند.

تارتار در خصوص هواداران تیم پارس جنوبی گفت: هواداران خوبی داریم و امیدوارم این حمایت تا روز آخر لیگ ادامه داشته باشد. البته نتایج ما هم آنها را شگفت زده کرده است. هرچند خودمان هم فکر نمی‌کردیم در هفته ششم صدرنشین باشیم و برای بقا در لیگ برتر وارد مسابقات شدیم اما ظاهرا می‌توانیم اهداف بزرگ‌تری هم داشته باشیم. هر چند هنوز برای قضاوت خیلی زود است.
 
سرمربی تیم فوتبال پارس‌جنوبی جم در مورد بازی این هفته تیمش مقابل سایپا هم خاطرنشان کرد: سایپا یکی از تیم‌های خوب این فصل است و خودمان هم می‌دانیم کار سختی در تهران داریم. ما صدرنشین هستیم و سایپا هم در بالای جدول قرار دارد و همین هم کار ما را دشوار و دشوارتر می‌کند.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *