فرانسوی ها برنامه ویژه‌ای برای کاراته دارند/ میدان جهانی یک طلا به من بدهکار است!

8:52 - 27 شهريور 1396
کد خبر: ۳۴۹۷۹۴
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
ملی‌پوش کاراته کشورمان گفت: فرانسوی‌ها برای المپیک 2020 حساب ویژه ای روی کاراته باز کرده اند و برگزاری سمینارهای فنی کمک زیادی به پیشرفت این کشور می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، سعید احمدی نایب قهرمان جهان که با دعوت فودن دائو قهرمان اسبق کاراته جهان برای برگزاری سمینار سه روزه به فرانسه سفر کرده بود، برای قهرمانان این کشور در رده‌های سنی جوانان و امید‌ها استاژ سه روزه‌ای از روز سه شنبه 21 تا جمعه 24 شهریور برگزار کرد.

احمدی در این خصوص به خبرنگار میزان گفت: فرانسه برای المپیک 2020 برنامه ویژه‌ای روی کاراته دارد و از تکنیک‌های کشورهایی مثل ایران برای آموزش کاراته‌کاهای رده‌های پایه استفاده می‌کند.فکر می‌کنم با این برنامه‌ریزی کاراته فرانسه در آینده حرفهای زیادی برای گفتن داشته باشد.

وی ادامه داد: پیش از این در کشورهایی مثل بلژیک ، آمریکا و ... سمینار فنی برگزار کرده بودم و به نظرم این گونه سمینارهای فنی تاثیر زیادی روی پیشرفت کاراته یک کشور خواهد داشت.

ملی‌پوش کاراته در خصوص کسب مدال برنز لیگ جهانی آلمان تصریح کرد: با بهترین‌های جهان در آلمان مبارزه کردم و برنز با ارزشی به دست آوردم. البته می‌‌توانستم فینالیست شوم اما همین برنز هم برای شروع برنامه مدنظرم خوب بود.

وی در پاسخ به این سوال که چه برنامه‌ای برای حضور در رقابت‌های جهانی اسپانیا دارد، گفت: اگر افتخار پوشیدن پیراهن تیم ملی در رقابت‌های جهانی نصیب من شود، طلای این مسابقات را به دست می آورم. میدان جهانی یک طلا به من بدهکار است و باید طلبم را از این رقابت‌ها بگیرم!



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *