رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

آماده هرگونه مجاهدت تا نثار جان هستیم

13:28 - 26 شهريور 1396
کد خبر: ۳۴۹۵۹۰
فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه ایجاد امنیت مطلوب و پایدار، نیازمند روحیه جهادی ، انقلابی و اقتدار توأم با رأفت و استفاده از همه ظرفیت های کشور است ، گفت: آماده هرگونه مجاهدت تا نثار جان هستیم.

اشتریبه گزارش گروه جامعه ،سردار حسین اشتری در سی و نهمین مراسم دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی امین (میثاق با ولایت) اظهار کرد: با کسب اجازه از محضر مستطاب عالی؛ و اهداء سلام و تحیت به پیشگاه مقدس قطب عالم امکان حضرت بقیه الله الاعظم و با درود بی پایان به روح بلند و ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و ارواح طیبه شهیدان سرافراز دفاع مقدس و دفاع از حرم، به ویژه شهدا و ایثارگران نیروی انتظامی، صمیمانه‌ترین سپاس و تشکر را از سوی خود، معاونان، فرماندهان و یکایک کارکنان نیروی انتظامی و همه حاضران در میدان، محضر رهبر فرزانه انقلاب و فرمانده (معظم کل قوا) بابت حضور در جمع فرزندان خود، تقدیم می‌کنم و خداوند متعال را بابت این نعمت شاکر هستم.

وی افزود: امروز خادمان مردم در کسوت مجاهدان فی سبیل الله در نیروی عظیم انتظامی برآنند؛ تا در اجرای فرامین و تدابیر فرمانده عظم الشأن خود، پلیسی شایسته برای نظام مقدس جمهوری اسلامی و خدمت گزاری بی منت برای مردم بزرگوار ایران باشند.

فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: در همین راستا و براساس فرامین و رهنمود‌های حضرت عالی، ارتقاء توانمندی‌های مأموریتی و رزمی با تمرکز بر آموزش‌های تخصصی، کاربردی و مهارت افزایی، تشکیل قرارگاه‌های عملیاتی به منظور افزایش تحرک و چابکی بیشتر، پایش و مراقبت مستمر مرز، اصلاح فرآیند‌ها و مقابله بی امان با اخلالگران نظم و امنیت عمومی سرلوحه برنامه‌های ما بوده و هست.

سردار اشتری بیان کرد: همچنین ارتقاء فضای اسلامی – انقلابی، تقویت روحیه معنوی، افزایش بصیرت و بینش دینی، توجه به منزلت سازمانی و معیشت و صیانت کارکنان از اصلی‌ترین موضوعات مورد پیگیری است.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور خاطر نشان کرد: البته استفاده از ظرفیت‌های مردمی با رویکرد امنیت مردم پایه، فرهنگ سازی در حوزه نظم اجتماعی و ترافیکی، تقدم اصل پیشگیری، امنیت فضای مجازی و افزایش اشراف اطلاعاتی با بهره گیری از تجهیزات و فناوری‌های نوین نیز همواره مورد تأکید بوده است.

سردار اشتری تأکید کرد: نیروی انتظامی با نگاهی راهبردی و آینده نگر در حوزه‌های مأموریتی و پشتیبانی، معماری پلیس آینده را در تراز تمدن اسلامی در دستور کار قرار داده است.

وی اضافه کرد: رهبر و مقتدای بزرگوار؛ از حضرت عالی آموخته ایم که ایجاد امنیت مطلوب و پایدار، نیازمند روحیه جهادی، انقلابی و اقتدار توأم با رأفت، مهربانی، عدالت و استفاده از همه ظرفیت‌های کشور است؛ اصلی که همواره مد نظر بوده و است.

فرمانده ناجا عنوان کرد: در همین جا لازم می‌دانم از همکاری، همراهی و حمایت قوای سه گانه، ستاد کل نیرو‌های مسلح و جانشین فرمانده معظم کل قوا در امور ناجا کمال تشکر را ابرازکنم.

سردار اشتری ادامه داد: فرمانده عزیز؛ در آستانه ایام حسینی، ما خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم بزگواربا، ولی امر و رهبر فرزانه خود، عهد و پیمان می‌بندیم که با عزم و اراده‌ای راسخ و مجاهدتی خستگی ناپذیر در راستای حفظ و ارتقاء نظم و امنیت و پاسداری از ارزش‌های والای اسلامی – انسانی از هیچ کوششی دریغ نکرده و از سرزمین، جان، مال و ناموس مردم دفاع کنیم و در این راه، در امتداد عاشورا و خط سرخ شهادت تحت فرمان حضرت عالی، آماده هرگونه مجاهدت تا نثار جان هستیم و البته در این مسیر ارزشمند، نیازمند دعا و رهنمود‌های حضرت عالی هستیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *