نبرد سرنوشت در شرق دیرالزور/ جایزه «صلح نوبل» در دست مدعیان؟!

13:17 - 26 شهريور 1396
کد خبر: ۳۴۹۵۶۸
آمریکایی‌ها شبه نظامیان مسلح شده کُرد را از جنگ علیه داعش در «رقه» فرا خوانده و به سمت دیرالزور روانه ساخته‌اند تا مانع ورود ارتش سوریه به شرق دیرالزور شوند. نبردِ سرنوشت در شرق دیرالزور اجتناب ناپذیر است.

نبرد سرنوشت در شرق دیرالزور/ جایزه «صلح نوبل» در دست مدعیان؟!به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی ، رسانه‌ها در فضای خبری روزانه خود اخبار اختصاصی و عمومی مختلفی را منتشر می‌کنند که این اخبار بعضا فقط در یک رسانه منتشر شده است. گروه فضای مجازی در نظر دارد هر روز اخبار منتخب فضای مجازی را از سایت‌ها و خبرگزاری‌ها و حتی کانال‌های تلگرامی مختلف جمع‌آوری کرده و در قالب یک بسته خبری منتشر کند. در این بسته همه خبر‌ها و آیتم‌ها با ذکر منبع منتشر می‌شوند و انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست.

جایزه «صلح نوبل» در دست مدعیان!

محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام: فجایع اخیر و قربانی شدن صدها زن و مرد و کودک مسمانان در میانمار، بار ديگر نشان داد كه مدیریت «صلح نوبل» در دست مدعيان حقوق بشر،با اهداف سیاسی قرار دارد.

 نبرد سرنوشت در شرق دیرالزور/ جایزه «صلح نوبل» در دست مدعیان؟!

نبرد سرنوشت در شرق دیرالزور

رضا سراج فعال رسانه‌ای نوشت: شرایط جنگ در سوریه، مشابه اواخر جنگ جهانی دوم است؛ آنجا که نظامیان شوروی از یک سو و متفقین از سوی دیگر به سمت «فتح برلین» پایتخت آلمان پیش ‌رفتند. نبرد در شرق دیرالزور، نبردی استراتژیک و یکی از مهم‌ترین مراحل جنگ در سوریه است. هر یک از طرفین می‌کوشند تا زودتر خود را به این منطقه رسانده و اراده راهبردی مورد نظر را به طرف مقابل تحمیل کند. راهبرد آمریکا در قبال سوریه، اشغال شرق این کشور به ویژه از «دیرالزور تا رقه» است. واشنگتن سعی دارد با انسداد راهرو (کریدور) راهبردی «تهران-مدیترانه» از تغییر معادلات منطقه‌ای ممانعت به عمل آورد. در مقابل، دولت سوریه و متحدان آن تلاش دارند با راهبرد پیش‌دستانه، ضمن عبور از فرات، هر چه سریع‌تر خود را به شرق دیرالزور رسانده و روند تغییر موازنه قوا و تغییر معادلات راهبردی در منطقه را نهایی کنند. پیروزی در نبردِ سرنوشت در شرق سوریه منجر به تغییر ترتیبات امنیتی در منطقه و احیانا باز طراحی در غرب آسیا می‌گردد. جنگ در سوریه به مراحل تعیین کننده خود رسیده است. آمریکایی‌ها شبه نظامیان مسلح شده کُرد را از جنگ علیه داعش در «رقه» فرا خوانده و به سمت دیرالزور روانه ساخته‌اند تا مانع ورود ارتش سوریه به شرق دیرالزور شوند. نبردِ سرنوشت در شرق دیرالزور اجتناب ناپذیر است.

: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *