رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران منصوب شد

11:15 - 26 شهريور 1396
کد خبر: ۳۴۹۵۲۰
دسته بندی: جامعه ، عمومی
شهردار تهران امروز یکشنبه در حکمی "ابراهیم شیخ" را به عنوان معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران منصوب کرد.

معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران منصوب شدبه گزارش گروه جامعه ، شهردار تهران در حکمی "ابراهیم شیخ" را به عنوان معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران منصوب کرد.

در حکم محمدعلی نجفی خطاب به ابراهیم شیخ معاون جدید توسعه منابع انسانی شهرداری تهران آمده است: «با عنایت به تخصص، تعهد، تجارب و سایر شایستگی‌های جنابعالی شما را به عنوان معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران منصوب می‌کنم. با صداقت و لیاقتی که از شما سراغ می‌رود، رجاع واثق دارم که همه توانایی‌های خود را برای انجام وظایف محوله و خدمت موثر به شهروندان عزیز به کار خواهید گرفت.

مسلما دستیابی به شهری اسلامی، انسانی، پایدار و هوشمند و در یک کلام شهری برای زندگی بهتر و شکوفایی بیشتر استعدادهای یکایک شهروندان مستلزم درک و بینشی ژرف، رویکرد و برنامه‌ای نو، عزم و مشارکتی جمعی و در راس آنها توکل و توفیق الهی است که باید سرلوحه اقدامات و تلاش‌های جنابعالی و همکارانتان قرار گیرد.

انتظار می‌رود مجموعه سیاست‌ها و فعالیت‌های حوزه تحت تصدی خود را براساس اسنادفرادست و برنامه‌های منصوب شهرداری تهران و برنامه اعلام شده این جانب برای اداره شهر تنظیم و با تشریک مساعی با سایر معاونان و مدیران تحت نظر شهردار و همفکری و همکاری مجموعه بزرگ و ارزشمند مدیران، کارشناسان و کارکنان شهرداری برای اجرای آنها اقدام فرمایید.

از درگاه خداوند متعال، دوام توفیق جنابعالی را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی، تحقق منویات مقام معظم رهبری، پیشرفت و آبادانی تهران و تامین آسایش و آرامش شهروندان عزیز مسئلت دارم.»

  



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *