تدارک شبکه دو برای شروع سال تحصیلی/پلیس پیشگیری و آموزشی برای مراقبت از کودکان و نوجوانان در سرویس مدرسه

9:00 - 26 شهريور 1396
کد خبر: ۳۴۹۴۳۳
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
همانطور که می دانید ما یک پلیس داریم به نام "پلیس پیشگیری"، پیشگیری به این معنا که بچه ها به هر کسی در فضای بیرون از خانه اعتماد نکنند.

مجتبی ظریفیان کارگردان و بازیگر مجموعه تلویزیونی "با ما بیا" در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی گفت: ما در حال حاضر دو برنامه در رسانه ملی و شبکه دو سیما داریم  که یکی از این برنامه ها "با ما بیا" است، این برنامه در واقع قاب کارتون هایی است که بچه ها می بینند و فرم برنامه گفت و گو مهور است.

وی ادامه داد: در حال حاضر برنامه "با ما بیا" پنجشنبه و جمعه ها از ساعت 14 تا 15 از شبکه دو سیما به روی آنتن می رود.
با ما بیا
این کارگردان تلویزیون افزود: یکی دیگر از برنامه هایی که در دست داریم انیمیشن رئال "جیب جیب" است که تا به امروز جمعه ها قسمت جدید آن پخش می شود و پنج شنبه ها تکرار همان قسمت نیز به روی آنتن می رود.

ظریفیان تصریح کرد: ما همزمان با شروع سال تحصیلی یک سری برنامه ها نیز در دست داریم از جمله آنها این است که در نمایشگاه نوشت افزار ایرانی اسلام در حدود 15 روز به شکل زنده از این نمایشگاه برنامه خواهیم داشت.

وی ادامه داد: قبل از برگزاری نمایشگاه نوشت افزار ما در جشن عاطفه ها نیز حضور داشتیم که طی یک هفته این جشن را به روی آنتن شبکه دو سیما بردیم.

ظریفیان اظهار کرد: یکی از تغییراتی که طی این چند روز در برنامه "با ما بیا" خواهیم داشت اتفاقات جدید برای بچه هایی که می خواهند سال تحصیلی را آغاز کنند و همچنین برنامه های آموزشی در نظر گرفته ایم.

وی ادامه داد: همانطور که می دانید ما یک پلیس داریم به نام "پلیس پیشگیری"، پیشگیری به این معنا که بچه ها به هر کسی در فضای بیرون از خانه اعتماد نکنند و یکی سری برنامه های آموزشی دیگر برای بچه ها داریم در مورد سرویس مدرسه، خود مدرسه و به طور کلی حدود دو هفته برنامه هایمان را به بچه ها و شروع سال تحصیلی تخصیص داده ایم.

این کارگردان تلویزیون افزود: به طور مسلم از وضعیت پوشش برنامه های کودک نوجوان در حال حاضر راضی نیستیم دلیلش هم این است که بودجه ای که برای سریال ها و برنامه های خاص در نظر گرفته می شود به هیچ عنوان برای برنامه های کودک در نظر گرفته نمی شود.
با ما بیا وی بیان کرد: این را هم اضافه کنم که ما در حال حاضر برنامه "با ما بیا" را با حمایت کامل شبکه دو و بدون هیچ اسپانسری تهیه و تولید می کنیم و این باعث شده نتوانیم به دلیل کمبود بودجه بهترینمان را ارائه دهیم چرا که برنامه ویژه نیازمند اسپانسر است و این دغدغه خوبی برای برنامه سازان کودک نیست.

این کارگردان تلویزیون خاطرنشان کرد: نسل کودک با ما در حال بزرگ شدن هستند پس خیلی مهم است که ما آنها را به کدام سمت ببریم و این نیازمند حمایت کافی از سوی مسئولین است.

 

 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *