نمی‌دانم چرا همه رفتن بزرگ‌آقا را پایان همه چیز می‌دانند/در شهرزاد 3 قصه تغییر می‌کند

12:21 - 26 شهريور 1396
کد خبر: ۳۴۹۳۴۲
من نمی‌دانم چرا همه رفتن علی نصیریان را پایان همه چیز می‌دانند. من برای آقای نصیریان احترام زیادی قائل هستم و همیشه وی را یکی از بزرگترین بازیگران ایران می‌دانم اما مگر بقیه دوستانی که تلاش می‌کنند بازیگر نیستند؟.

پرویز فلاحی‌پور بازیگر سریال شهرزاد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی ، در خصوص چالش بازی در نقشی طولانی مدت در سریال شهرزاد گفت: وقتی یک بازیگر نقشی را به مدت طولانی ایفا می‌کند تا به سرانجام نرسیدن داستان هیچ چیز برایش تکراری و عوض نمی‌شود و باید با همان قدرت اولیه به کارش ادامه دهد.

وی در همین راستا افزود: البته بازی در یک نقش آن هم به مدت طولانی مثل سریال شهرزاد سختی‌های خاص خود را دارد ولی وقتی آن شخصیت همچنان در داستان تاثیر داشته و کامل نشده، من بازیگر دوست دارم تا انتهای داستان این نقش را پیش ببرم و بدون شک از ایفای آن خسته نمی‌شوم.

پرویز فلاحی پور

این بازیگر سینما و تلویزیون درباره تغییر شخصیت خود در شهرزاد 3 تصریح کرد: در فصل سوم شهرزاد شخصیت من تغییر عمده‌ای نمی‌کند و در ادامه داستان پیش می‌رود. البته قصه تغییراتی می‌کند که در راستای این تغییرات نقش‌ها هم دچار تغییر و دگرگونی می‌شوند.

وی درباره نقدهای زیادی که از شهرزاد 2 می‌شود تاکید کرد: از نظر من منتقدان در نقد و بررسی شهرزاد 2 کمی عجله کردند و باید بگذارند داستان کمی پیش برود. ما در مورد یک سریال کوتاه و یا فیلم صحبت نمی‌کنیم. وقتی صحبت درباره سریالی صد قسمتی است نباید به این سرعت در مورد قصه و داستان قضاوت و نقد کرد.

پرویز فلاحی پور

بازیگر سریال "شب دهم" ادامه داد: هنوز هیچکدام از شخصیت‌ها تکلیفشان مشخص نشده و تازه اول داستان شهرزاد دو هستیم پس برخی چطور در مورد این سریال در فصل دوم نقد و نظر قطعی می‌دهند؟ به نظر من بگذارند داستان تمام شود بعد خود ما پذیرای تمامی نقدها خواهیم بود. این نوع برخوردها از سوی منتقدین باعث تعجب است.

وی با اشاره به گروه بازیگران "شهرزاد2" اضافه کرد: من نمی‌دانم چرا همه رفتن علی نصیریان را پایان همه چیز می‌دانند. من برای آقای نصیریان احترام زیادی قائل هستم و همیشه وی را یکی از بزرگترین بازیگران ایران می‌دانم اما مگر بقیه دوستانی که تلاش می‌کنند بازیگر نیستند؟.

پرویز فلاحی پور

بازیگر سریال دلنوزان در همین راستا تاکید کرد: علی نصیریان هم مثل همه ما یک بازیگر است. درست است که وی یکی از تواناترین بازیگران ایران است اما مگر بقیه توانایی ندارند؟ در قسمت اول این مجموعه داستان با محوریت بزرگ آقا پیش می‌رفت و قطعاً بار زیادی از داستان را این شخصیت بر دوش می‌کشید اما در فصل دوم داستان پخش شده و همه بازیگران با هم داستان را پیش می برند. به نظر من کسانی که این نوع نقدها را انجام می‌دهند یا ندانسته حرف می‌زنند و یا احساسی نقد می‌کنند.

فلاحی‌پور با اشاره به موفقیت فصل دوم "شهرزاد" خاطرنشان کرد: خدا را شکر آنچه من می بینم این است که مردم به شدت سریال را دنبال می‌کنند و می بینند. مردم محبت بسیاری به شخص من دارند و بابت آن اتفاق مشکل قلبی حتی وقتی مرا می بینند گریه می‌کنند. این یعنی "شهرزاد2" همچنان با مخاطب در ارتباط بوده و دل مردم را در دست دارد.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *