حامد بهداد گزینه‌ احتمالی فیلم جدید جیرانی/فیلمنامه آشفتگی تا سه روز آینده به پایان می‌رسد

7:30 - 26 شهريور 1396
کد خبر: ۳۴۹۳۰۶
کارگردان فیلم خفه‌گی گفت: دور اول نگارش فیلمنامه به پایان رسیده و در حال حاضر بازنویسی دور دوم را انجام می‌دهم که تا سه روز آینده به اتمام می‌شود و تا این بازنویسی صورت نگیرد نمی‌توان در مورد انتخاب بازیگران تصمیم نهایی را گرفت.

فریدون جیرانی نویسنده و کارگردان سینما و تئاتر و در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی ، درخصوص اخبار منتشر شده مبنی بر حضور دو بازیگر سینما در فیلم جدیدش گفت: هنوز در مورد بازیگران قطعی فیلم "آشفتگی" تصمیم نهایی گرفته نشده و حضور حامد بهداد و نوید محمدزاده در حد احتمال است. مذاکراتی با این دو عزیز صورت گرفته اما اینکه قطعاً در این فیلم بازی کنند هنوز مشخص نشده و مذاکات به نتیجه نرسیده است.

وی با اشاره به شروع دور دوم بازنویسی و بازنگری فیلمنامه افزود: دور اول نگارش فیلمنامه به پایان رسیده و در حال حاضر بازنویسی دور دوم را انجام می‌دهم که تا سه روز آینده به اتمام می‌شود و تا این بازنویسی صورت نگیرد نمی‌توان در مورد انتخاب بازیگران تصمیم نهایی را گرفت.

کارگردان فیلم خفه‌گی درباره بازگشت خود به تلویزیون تصریح کرد: به امید خدا اگر همه شرایط مساعد بوده و مشکلی پیش نیاید این فیلم از نیمه دوم مهر ماه جلوی دوربین خواهد رفت. برای ساخت سریالی تلویزیونی صحبت‌هایی شده و اگر مشکلی پیش نیاید بعد از این فیلم ساخت سریال را آغاز خواهیم کرد.

جیرانی ساخت سریال جدید خود را وابسته به برخی شرایط اعلام و خاطرنشان کرد: همه این اتفاقات به شرایط بستگی دارد و این طور نیست که چیزی را قطعی بگویم. در حال حاضر ساخت فیلم "آشفتگی" قطعی بوده و برای فجر امسال آماده می‌شود. اینکه در چه زمانی سریال ساخته شود به تهیه‌کننده، مسئولین تلویزیون و کلیت شرایط بستگی دارد.

گفتنی است جیرانی در آخرین مصاحبه خود با میزان مضمون این سریال را اینگونه شرح داد: این سریال به جوانان پرداخته و موضوع بلند پروازی برخی از آنها را روایت می‌کند. هنوز در مورد اینکه پاییز تنهایی در چه زمانی و کجا پخش شود تصمیمی گرفته نشده و در حال برنامه ریزی هستیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *