رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

محموله کمک های هلال احمر به مردم میانمار تحویل مقامات بنگلادش شد

12:01 - 25 شهريور 1396
کد خبر: ۳۴۹۱۴۷
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر، از تحویل محموله ۴۰ تنی کمک های ارسالی به مردم میانمار به مقامات بنگلادشی خبر داد.

محموله کمک های هلال احمربه گزارش گروه جامعه ، مرتضی سلیمی گفت: ۴۰ تن کمک‌های ارسالی هلال‌احمر ایران، تحویل مقامات بنگلادش شده است. این کمک‌ها امروز و با همکاری فرماندار چیتاگونگ به محل اسکان آوارگان میانماری در «کاکس بازار» انتقال می‌یابد.

وی با اعلام اینکه کمک‌های بشردوستانه ایران برای مسلمانان میانمار، تحویل بنگلادش شده است، اظهارداشت: در این زمینه در دیدار با استاندار چیتاگونگ گزارشی از نحوه و میزان کمک‌های ارسالی از سوی هلال‌احمر ایران برای مردم چیتاگونگ ارائه کردیم و استاندار چیتاگونگ نیز از اقدامات و تلاش‌های هلال‌احمر ایران برای کمک به مردم مظلوم میانمار تقدیر و تشکر کرد.

سلیمی گفت: امروز صبح نیز بازدیدی از کاکس بازار؛ محل اسکان آوارگان میانماری داشتیم تا برنامه‌ریزی‌های لازم درباره انتقال کمک‌ها و توزیع آنها در میان آوارگان انجام شود.

گفتنی است، نخستین محموله کمک‌های بشردوستانه هلال‌احمر ایران برای مسلمانان آواره میانمار، ساعت ۱۶:۵۵ روز گذشته به وقت بنگلادش، در فرودگاه شهر «چیتاگونگ» به زمین نشسته و تحویل این کشور داده شد. 

انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *