شناسایی هویت 5 شهید حادثه ناصریه/ آخرین وضعیت 10 مصدوم حادثه تروریستی دیروز

9:51 - 24 شهريور 1396
کد خبر: ۳۴۸۸۵۱
نماینده مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر در عراق آخرین وضعیت شناسایی اجساد حادثه تروریستی روز گذشته ناصریه را تشریح کرد.

شناسایی هویت 5 شهید حادثه ناصریه/ آخرین وضعیت 10 مصدوم حادثه تروریستی دیروزبه گزارش گروه جامعه ،منعم شمشادی نماینده مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر ایران در عراق با بیان اینکه در حادثه تروریستی ناصریه ۸ تن از هموطنان به شهادت رسیدند، گفت: پیکر 5 تن از شهدا شناسایی شده است و پیکر سه شهید دیگر در مرحله شناسایی قرار دارد.

وی با اشاره به زخمی شدن ۲ تن از اعضای کاروان‌های شرکت شمسا که  فردا  از بیمارستان مرخص می‌شوند،  افزود: هشت مجروح نیز مربوط به کاروان‌های آزاد است که از استان فارس و شهر شیراز به عتبات سفرکرده بودند.

نماینده مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر ایران در عراق تصریح کرد: مجروحان ایرانی حادثه تروریستی ناصریه هم اکنون در بیمارستان حضرت امام حسین (ع) شهر ناصریه بستری هستند.

به گفته شمشادی، برای انتقال مجروحان به داخل کشور با مرکز هماهنگی و کنترل عملیات‌های امدادی جمعیت هلال احمر و سازمان امداد و نجات این جمعیت تماس گرفته شد که به محض حاصل شدن نتیجه، مجروحان به داخل کشور منتقل خواهند شد.

انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *