مطمئن هستم تیم ملی والیبال روی سکو می‌رود/ تاثیر مربیان در سطح بالای والیبال، بیشتر از 10 درصد نیست

10:18 - 23 شهريور 1396
کد خبر: ۳۴۸۶۷۷
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
پیشکسوت والیبال ایران گفت: ما باید به کولاکوویچ فرصت دهیم چون تاثیر مربیان در سطح بالای والیبال، بیشتر از 10 در صد نیست.

بهنام محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص پیروزی تیم ملی والیبال مقابل آمریکا اظهار داشت: آمریکا تیم بسیار خوبی بود اما عدم تمرکز بازیکنان این تیم در لحظات حساس بازی و اشتباهات کم بازیکنان ایران یاعث برد تیم ما شد.ضمن این که در بازی مقابل آمریکا حضور سعید معروف یک وزنه برای تیم ایران بود.

وی ادامه داد: معروف جزو بازیکنانی بود که مقابل آمریکا هم مدیریت کرد و هم جنگنده ظاهر شد. ضمن این که بازیکنان تیم ایران به لحاظ بدنی و روحی آماده بودند.

پیشکسوت والیبال ایران با اشاره به این که تیم ملی والیبال کشورمان شانس حضور روی سکوی جهانی را دارد تصریح کرد: بازیکنان ما در حال یادگیری حضور روی سکوهای جهانی هستند و این مسئله غیر ممکن نیست چون ما بازیکنان توانمندی داریم.

وی درباره تقابل ایران با برزیل که فردا (جمعه) برگزار خواهد شد، گفت: برزیل با تمام قوا به این مسابقات آمده و ما باید مراقب باشیم بازی را از دست ندهیم و در جریان بازی باشیم. با توجه به شرایط بازیکنان، می‌توانیم برزیل را شکست دهیم و قطعا روی سکوی این مسابقات قرار خواهیم گرفت.

محمودی افزود: ما باید به کولاکوویچ فرصت دهیم چون تاثیر مربیان در سطح بالای والیبال، بیشتر از 10 در صد نیست. این که چند سال مربیان زیادی در تیم ملی حضور داشتند صورت خوشی ندارد. ما باید پشتوانه سازی کنیم تا 2 تیم ملی باکیفیت داشته باشیم.

پیشکسوت والیبال ایران خاطرنشان کرد: خیلی‌ها از عملکرد تیم ملی والیبال در لیگ جهانی انتقاد کردند اما یک بازیکن چقدر توان دارد که در همه مسابقات کیفیت بالایی داشته باشد؟ ما اگر یک تیم ملی دیگر داشته باشیم چنین مشکلاتی نخواهیم داشت.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *