پرسپولیس رسماً خواهان میزبانی از الهلال در دبی شد

20:54 - 22 شهريور 1396
کد خبر: ۳۴۸۶۲۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
باشگاه پرسپولیس در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا به دنبال میزبانی از الهلال عربستان در دبی است.

به گزارش گروه ورزشی ، پندار خمارلو، مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در خصوص مسئله میزبانی سرخپوشان از تیم الهلال عربستان در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا به سایت رسمی این باشگاه گفت: ما قبل از اینکه مسقط را برای بازی رفت مقابل الاهلی معرفی کنیم، در نظر داشتیم این میزبانی در دبی انجام شود. تعداد زیاد ایرانی‌ها در دبی، تعداد زیاد پروازها از ایران به امارات و راحتی دسترسی برای تیم و هواداران، پروازهای متعدد از سایر کشورها به مقصد امارات که امکان سفر برای سایر ایرانی‌ها را فراهم می‌کرد، از جمله دلایل این انتخاب بود، اما همانطور که در مورد تیم ملی هم شاهد بودیم در آن زمان چنین امکانی فراهم نشد.

وی ادامه داد: در این ارتباط با توجه به اینکه اخیراً احتمال انجام این کار مطرح شده، تصمیم به معرفی دبی به عنوان میزبان گرفته‌ایم که البته قبل از هرچیز به موافقت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) نیاز داریم. بر همین اساس سه‌شنبه شب به اتفاق آقای ترکاشوند جلسه‌ای با مسئولان AFC داشتیم که با توجه به مسائل مطرح شده در آن جلسه، امروز (چهارشنبه) نامه‌ای را به مالزی ارسال و موضوع را به شکل رسمی مطرح کردیم.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس خاطر نشان کرد: امیدواریم با فراهم شدن شرایط بازی در دبی به قدر اندکی از حق تضییع شده پرسپولیس و هواداران جبران شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *