چگونه همین حالا iOS ۱۱ را نصب کنیم؟

17:44 - 22 شهريور 1396
کد خبر: ۳۴۸۵۹۵
اگر نمی خواهید که برای دریافت iOS 11 تا هفته آینده صبر کنید، فقط کافیست که در برنامه بتای عمومی این سیستم عامل ثبت نام نمایید.

چگونه همین حالا iOS ۱۱ را نصب کنیم؟به گزارش گروه فضای مجازی ، اگر نمی خواهید که برای دریافت iOS 11 تا هفته آینده صبر کنید، فقط کافیست که در برنامه بتای عمومی این سیستم عامل ثبت نام نمایید. پس از این کار، وبسایت بتا را با مرورگر سافاری در آیفون یا آیپدتان باز کرده و سپس پروفایل ارائه شده را دانلود کنید. سپس می بایست آیفون یا آیپد را ری استارت کرده و در مرحله بعدی به منوی آپدیت بروید.

توجه داشته باشید که پیش از انجام به روز رسانی، بهتر است که از اطلاعات دیوایس خود به طور کامل نسخه پشتیبان تهیه کرده باشید. اپل در این لینک مراحل انجام این کار را به طور کامل به شما توضیح داده است.

با انجام مراحل بالا، iOS 11 در دیوایس شما دانلود می شود و زمانی که این فرآیند به انتها رسید، حالا می توانید نصب آن را آغاز کنید. بعد از نصب iOS 11 دیوایس شما ری استارت خواهد شد، و برای اعمال تنظیمات و پیکربندی سیستم عامل لازم است که اپل آیدی خود را وارد نمایید. بعد از این که تمام کارهای گفته شده را انجام دادید، حالا می توانید از آخرین نسخه سیستم عامل iOS و امکانات جدیدش لذت ببرید.

پس از نصب کامل iOS 11 هم می توانید از برنامه بتای اپل خارج شده و پروفایلی که برای این کار دانلود کرده اید را به طور کامل حذف نمایید. البته پیشنهاد می کنیم که برای این کار تا روز 19 سپتامبر (28 شهریور) و انتشار نسخه پایدار سیستم عامل دست نگه دارید، چرا که ممکن است بیلد نسخه ای که دریافت کرده اید با نسخه نهایی iOS 11 یکسان نباشد.

منبع : دیجیاتو

: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *