کریمی: مقابل گسترش فولاد روز خیلی بد ما بود/ کار درخشان حرفه‌ای نبود/ از نظر بدنی در وضع بدی بودیم

22:20 - 23 شهريور 1396
کد خبر: ۳۴۸۵۵۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: مقابل گسترش فولاد روز خیلی بد ما بود و گفته بودم از نظر بدنی در شرایط بدی هستیم.

به گزارش گروه ورزشی ، علی کریمی در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل تیم فوتبال گسترش فولاد در هفته ششم لیگ برتر اظهار داشت: روز خیلی بد ما بود. واقعا در مصاحبه قبل از بازی هم گفتم که از نظر بدنی در شرایط بدی هستیم. نیاز به زمان داریم که از نظر بدنی به کیفیت ایده‌آل لیگ برتر برسیم. با وجود این بد بودن موقعیت‌هایی داشتیم که با بدشانسی از دست دادیم. امتیاز را گرفتیم و ان‌شاءالله در هفته‌های بعد امتیازات را بگیریم.

سرمربی نفت تهران درباره تعطیلی تمرینات تیمش پیش از حضور او گفت: مطمئنا تعطیلات بدی بوده است. کار درخشان برای رها کردن تیم حرفه‌ای نبود. تیم نزدیک هفت، هشت روز تعطیل بود. بازیکنان تمرین نداشتند. بازیکنان ما هم طرز فکر حرفه ای ندارند و خودشان تمرین نکردند که این کار به ما ضربه زد. اوج ضربه را هم در بازی دیدم که از نظر بدنی در وضع بدی بودیم. زمانی هم برای تمرین کردن نداشتیم. باید پس از بازی با سپاهان، پیکان و صنعت نفت، در تعطیلات ۱۸ روزه لیگ برتر، تیم را به شرایط ایده آل برسانیم.

کریمی در ادامه درباره اینکه آیا انتظار حمایت از جهانیان، مدیرعامل باشگاه، را دارید، گفت: باید حمایت کنند، مگر قرار است حمایت نکنند. بازی اول ما امروز بود و همه شرایط تیم را می‌دانستند. طبیعتا کار مدیریت باشگاه همین حمایت است. مدیریت باید وظیفه خودش را انجام بدهد، ما هم به عنوان مربی باید کار خودمان را انجام بدهیم. اگر هر کسی در حیطه وظایف خودش کارش را درست انجام دهد می‌تواند یکی از عوامل موفقیت باشد.

وی تصریح کرد: همان اول هم گفتم امروز روز خیلی بدمان بود و من واقعا چنین انتظاری نداشتم. خیلی باید کار کنیم و بیشتر باید تلاش کنیم و حتی در رختکن به بازیکنانم گفتم تمرکزتان را بیشتر کنید تا به شرایط ایده‌آل برسیم. اگر این کار را نکنیم طبیعتا به مشکلات بیشتری بر می‌خوریم.






ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *