نظر بازیگر سریال دردسرهای عظیم در مورد عمل زیبایی بازیگران /کارگردان جنگ ستارگان مشخص شد+عکس

16:45 - 22 شهريور 1396
کد خبر: ۳۴۸۵۲۷
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
بیست و دومین روز از ماه شهریور با اخبار و حاشیه‌های گوناگونی در حوزه فرهنگ و هنر روبرو بود که از جمله مهم‌ترین آنها می‌توان به نظرات زهره فکور صبور درخصوص انجام عمل زیبایی برای بازیگران اشاره کرد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، بیست و دومین روز از ماه شهریور با اخبار و حاشیه‌های گوناگونی در حوزه فرهنگ و هنر روبرو بود که از جمله مهم‌ترین آنها می‌توان به نظرات زهره فکور صبور درخصوص انجام عمل زیبایی برای بازیگران اشاره کرد.

مشخص شدن کارگردان فیلم جنگ ستارگان 9 یکی از اخبار هالیوود مهم امروز بود. "جی جی آبرامز" افسانه و خالق مجموعه فیلم‌های جنگ ستارگان کارگردانی نسخه نهم این فیلم پرطرفدار هالیوودی را بر عهده گرفت.

بازگشت مهرانه مهین ترابی به تلویزیون با سریال پاهای بیقرار از جمله سایر اخبار مهم در بخش تلویزیون بود. وی گفت: در حال حاضر برای حضور در سریال "پاهای بی قرار" به کارگردانی منوچهر هادی خود را آماده می کنم که از رسانه ملی پخش خواهد شد.

زهره فکورصبور بازیگر تئاتر و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی ، درخصوص تاثیر زیبایی در انتخاب بازیگران توسط کارگردان‌ها گفت: از نظر من زیبایی اهمیت چندانی در بازیگری ندارد و بازی خوب در اکثر مواقع ملاک اصلی برای انتخاب بازیگران خواهد بود.

وی در همین راستا ادامه داد: در سالهای قبل زیبایی بخشی از ملاک برخی فیلمسازان برای انتخاب بازیگر بود اما در سینمای امروز بیشتر بازی خوب می‌تواند معیار صحیح انتخاب یک بازیگر باشد و به چهره ربط چندانی ندارد.

زهره فکورصبور

بازیگر سریال "پنچری"، انتخاب بازیگر بر حسب زیبایی را محکوم به شکست دانست و تاکید کرد: برخی ممکن است به خاطر زیبایی انتخاب شوند و در طی مدتی تعداد زیادی فیلم هم بازی کنند اما بعد از گذشت زمان و با مشخص شدن کیفیت بازی‌شان از صحنه محو می‌شوند.

برای مشاهده ادامه این گفت‌وگو اینجا کلیک کنید.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، پروژه "سی" همکاری مشترک همایون شجریان و سهراب پورناظری ماه گذشته مخاطبان زیادی را به کاخ سعدآباد تهران کشانده و جزو موفق‌ترین آثار نمایشی و موسیقایی تابستان امسال بوده است.

این برنامه با مدیریت تهمورس پورناظری، پس از 30 شب اجرا در فضای باز کاخ سعدآباد، امشب به پایان می‌رسد. پایان این نمایش با شروعی تازه و این بار در قالب فیلم همراه خواهد بود.

کنسرت نمایش سی

حمید نعمت‌الله کارگردان فیلم رگ خواب که شب گذشته با 5 جایزه جشن سینمای ایران را ترک کرده است، مشغول ساختِ فیلمی براساسِ این کنسرت نمایش است که با 120 هزار مخاطب، توانست رکورد تعداد مخاطبانِ اجرای زنده در ایران كه پيش از اين در اختيار كنسرت "چرا رفتى" بود را بشکند.

برای مشاهده ادامه این گزارش اینجا کلیک کنید.

مهرانه مهین ترابی بازیگر محبو سینما، تئاتر و تلویزیون در خصوص آخرین فعالیت خود در عرصه بازیگری در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی گفت: در حال حاضر برای حضور در سریال "پاهای بی قرار" به کارگردانی منوچهر هادی خود را آماده می کنم که از رسانه ملی پخش خواهد شد.

مهرانه مهین ترابی
وی افزود: قرار است از اواسط مهر ماه به این مجموعه تلویزیونی بپیوندم و در خصوص نقشم در این مجموعه می توانم بگویم با کارهای قبلی ام متفاوت است اما به دلیل اینکه قصه پیچیده ای دارد فعلا  نمی توانم نظر قطعی در مورد ایفای نقشی که دارم بدهم.

مهین ترابی در خصوص دیگر فعالیت های خود گفت: در این مدت کارهای زیادی به من پیشنهاد شده اما به دلیل این که قرار است در سریال "پاهای بی قرار" بازی کنم و حدودا 4 تا 5 ماه درگیر این کار خواهم بود، دیگر کار ها را رد کرده ام.

برای مشاهده ادامه این گفت‌وگو اینجا کلیک کنید.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، نمایش "آخرین نبرد" به کارگردانی "سعید تقوایی" از هشتم شهریور ماه در تماشاخانه بازیگاه روی صحنه رفته و همچنان به کار خود ادامه می‌دهد.

این نمایش روایتگر رویارویی و برخورد دو شخصیت افسانه‌ای دن کیشوت و آژاکس است. شخصیت‌هایی که از ابتدا با تاریخچه خاص خود وارد قصه می‌شوند. آژاکس در جنگ تروا بعد از اینکه پادشاه یونان شمشیر فرماندهی را به او نداد دیوانه شد و گوسفندان را به توهم دشمن سلاخی کرد.

 آخرین نبرد

از سویی دیگر دن کیشوت نیز همچنان که در داستان اصلی اثر آمده روزی از خواب بیدار شده و خود را شوالیه فرض می‌کند. وی بعد از یک سفر طولانی تعداد زیادی گوسفند را به توهم دشمن از بین می‌برد.

حال در نمایش "آخرین نبرد" این دو شخصیت در یک کافه در زمانی نامعلوم روبروی یکدیگر قرار گرفته‌اند. این رویایی به جنگ و جدل و در انتها مرگ منتهی می‌شود. نمایشنامه آخرین نبرد در ابتدا به امر به موقعیتی می پردازد که تا به حال تکرار شده اما نوع پرداخت متن به اندازه ایده جذاب نیست.

برای مشاهده ادامه این نقد اینجا کلیک کنید.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، "جی جی آبرامز" افسانه و خالق مجموعه فیلم‌های جنگ ستارگان کارگردانی نسخه نهم این فیلم پرطرفدار هالیوودی را بر عهده گرفت.

 جی‌جی آبرامز

چند روز پیش کالین ترورو کارگردان سینمای هالیوود که برای ساخت نسخه نهم فیلم جنگ ستارگان با تهیه‌کنندگان این اثر قرارداد بسته بود از ادامه کار انصراف داد.

بعد از حضور موفق جهان ژوراسیک و فروش ۱٫۵ میلیون دلاری در سینمای جهان، کالین ترورو ساخت قسمت نهم از مجموعه فیلم‌های "جنگ ستارگان" را بر عهده گرفته بود. قرار است قسمت نهم "جنگ ستارگان" در سال ۲۰۱۹ میلادی اکران شود، اما مراحل ابتدایی تولید از اواخر سال میلادی جاری آغاز خواهد شد.

برای مشاهده ادامه این گزارش اینجا کلیک کنید.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *