چرا با وجود همه درخواست‌های ما به فوتبال آبادان امکانات نمی‌دهند؟/ باید از رئیس جمهور کمک بگیریم

9:00 - 24 شهريور 1396
کد خبر: ۳۴۸۴۶۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
رئیس هیئت فوتبال آبادان گفت: برای خودمان هم این سئوال بوجود آمده که چرا با وجود همه درخواست‌هایی که داریم به فوتبال آبادان امکانات نمی‌دهند.

مظفر شاملی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، با اشاره به عدم توجه به فوتبال آبادان و نداشتن امکانات و تجهیزات در این شهر، اظهار داشت: امکانات ورزشی در آبادان کم است و جای تاسف دارد در شهری که مهد فوتبال است، هیئت فوتبال حتی از خود یک زمین فوتبال ندارد تا در صورت لزوم به تیم‌های خواهان کمک کند و مجبور شدیم دست گدایی به سوی آنهایی که زمین دارند دراز کنیم.

وی ادامه داد: بارها به ارگان ها و نهادهای مختلف نامه زدیم و درخواست همکاری کردیم ولی هیچ وقت توجه نشد و رسیدگی نمی‌کنند در صورتی که این شهر که هیچ امکاناتی برای جوان ها ندارد و تنها دلخوشی همه فوتبال است، باید حداقل امکانات را برای آنها داشته باشد. تنها سرمایه ما که همان صنعت نفت است هم از این بابت با مشکل رو به رو شده است.

شاملی به عدم تمایل شهرداری در این خصوص اشاره کرد و تصریح کرد:ه مکاری با شهرداری و کمک گرفتن از آنها ایده خوبی است ولی وقتی شهردار تمایلی ندارد و زمین‌هایش را بدون استفاده گذاشته، چه کاری از دستم برمی‌آید. ما در این شهر هیچ حق و حقوقی نداریم.

وی ادامه داد: من بارها نامه نگاری کردم. به استانداری رفته و با استاندار صحبت کردم. ما حتی یک سالن برای برگزاری بازیهای‌مان نداریم. کمترین حق ما این است که یک سالن یا یک زمین برای برگزاری بازی‌های خود داشته باشیم ولی همین را هم نداریم و دست من هم به جایی بند نیست ضمن اینکه نماینده‌ها و شهردار هم سلیقه ای عمل می‌کنند.

وی در پاسخ به این سئوال که چرا همچون شهرهای دیگر از طریق اداره کل ورزش و جوانان این مسائل پیگیر نمی‌شود و به ریاست جمهوری درخواست کمک نمی‌دهند، گفت: رئیس اداره کل هم دستش به جایی بند نیست. اما از طریق ریاست جمهوری هرگز اقدامی نکردم. شاید این هم ایده خوبی باشد. اما قطعا تبعاتی دارد. در شهر کوچک تا دو خط به مراجع بالا بنویسی دردسر می شود. با این حال ایده خوبی است و من تلاشم را خواهم کرد. شاید از این طریق به نتیجه رسیدیم و رئیس جمهور به مردم این شهر کمک کرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *