تیم کامپوند مردان در مرحله مقدماتی چهارم شد

13:21 - 22 شهريور 1396
کد خبر: ۳۴۸۴۳۹
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
روز نخست از رقابت‌های تیراندازی با کمان معلولان قهرمانی جهان با حضور نمایندگان کشورمان در بخش کامپوند پیگیری شد.

به گزارش گروه ورزشی ، روز نخست از رقابت‌های تیراندازی با کمان معلولان قهرمانی جهان با حضور نمایندگان کشورمان در بخش کامپوند پیگیری شد.

در بخش انفرادی کامپوند مردان، علی سینا منشازاده با امتیاز 691 در جایگاه هفتم قرار گرفت، رمضان بیابانی با امتیاز 687 هشتم شد و هادی نوری با وجود سرماخودردگی و نامساعد بودن شرایط جسمی با امتیاز 676 در جایگاه بیست و پنجم مرحله مقدماتی ایستاد.

همچنین تیم کامپوند مردان ایران متشکل از هادی نوری، رمضان بیابانی و علی سینا منشازاده با کسب امتیاز 2054در جایگاه چهارم مرحله مقدماتی قرار گرفت.

پیش از این و در نوبت صبح، دیگر کمانداران کشورمان در بخش ریکرو زنان و مردان با حریفان خود روبرو شدند.

تیم ملی تیراندازی با کمان جانبازان و معلولین با ترکیب هادی نوری، سمیه رحیمی قهدریجانی (اصفهان)، علی سینا منشاءزاده ، سمیه عباسپور، زهرا نعمتی (کرمان)، رمضان بیابانی (مازندران)، فرزانه عسگری (آذربایجان شرقی)، راضیه شیرمحمدی، زهرا دلخوش (خراسان رضوی)، غلامرضا رحیمی(خوزستان)، اصغر زارعی نژاد، پوریا جلالی پور (تهران) در رقابت های قهرمانی جهان حضور یافته است.

مجید کهتری به عنوان سرمربی،جبرائیل عبادی، لیلا سخایی‌فر به عنوان مربی و مهرداد غلامی به عنوان کمک مربی، در این اعزام ملی پوشان را همراهی می‌کنند و سعید اصغری گنجی نیز به عنوان مربی بدن ساز با تیم همراه است و قاسم قاسمی سرپرستی کاروان اعزامی از کشورمان را بر عهده دارد.

رقابت‌های قهرمانی جهان تیراندازی با کمان معلولین با حضور 245 کماندار از 40 کشور جهان از 22 شهریور ماه آغاز و تا 26 شهریور ماه در جریان خواهد بود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *