رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

قرارداد بلیت فروشی فسخ نشده است/ برهان مبین با سهم درصدی به کارش ادامه می‌دهد؟

13:51 - 22 شهريور 1396
کد خبر: ۳۴۸۴۲۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
ممکن است شرکت برهان مبین با شرایطی خاص همچنان مجری بلیت فروشی بازی‌های پرسپولیس و استقلال باشد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال به دنبال جلسات اخیر خود با مدیران عامل دو باشگاه پرسپولیس و استقلال، اعلام کرد که فدراسیون فوتبال تصمیم گرفته است که بلیت فروشی مسابقات خانگی سرخابی‌ها را به این دو باشگاه واگذار کند و توافق نهایی برای اجرایی شدن این طرح انجام پذیرفته است.

طبق اعلام تاج قرار بر این شده تا باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال از این پس مجری بلیت فروشی بازی‌های خانگی خود باشند و سازمان لیگ هم حق السهم خود را از درآمد بلیت فروشی هر بازی دریافت کند.

رئیس فدراسیون فوتبال در شرایطی خبر از قطعی شدن واگذاری بلیت فروشی به پرسپولیس و استقلال داده که هنوز قرارداد رسمی و محکم فدراسیون و سازمان لیگ با شرکت برهان مبین فسخ نشده است. با توجه به مفاد این قرارداد و مدت زمان ۱۱ ساله آن، فسخ یک طرفه قرارداد ممکن است با تبعات سنگین حقوقی برای فوتبال ایران همراه باشد. این مسئله باعث شده تا مسئولان هنوز به فکر پیدا کردن راهی برای فسخ این قرارداد باشند.

درباره پرونده بلیت فروشی از راهرو‌های فدراسیون فوتبال خبر می‌رسد که بر خلاف اخبار منتشر شده در رسانه‌ها بعد از مصاحبه مهدی تاچ، این احتمال وجود دارد شرکت برهان مبین همچنان مکانزیم بلیت فروشی بازی‌های پرسپولیس و استقلال را بر عهده داشته باشد.
 
به هر صورت سامانه اینترنتی بلیت فروشی و گیت‌های مخصوص ورزشگاه آزادی در اختیار این شرکت قرار دارد و در صورت ارائه بلیت فروشی به سرخابی‌ها عملا این باشگاه‌ها نمی‌توانند بلیت فروشی اینترنتی بازی‌های خود را انجام بدهند. به همین ترتیب گویا قرار است با شرکت برهان مبین توافق شود در ازای کاهش سهم درآمد خود از بلیت فروشی از ۳۵ درصد به ۱۰ درصد، همچنان وظیفه بلیت فروشی بازی‌های پرسپولیس و استقلال را زیر نظر سرخابی‌ها بر عهده داشته باشد و درآمد‌های خود را هر هفته به حساب باشگاه‌ها به جای سازمان لیگ واریز کند.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *