روایت عصر اتحاد علیه دشمنان ایران اسلامی

11:32 - 22 شهريور 1396
کد خبر: ۳۴۸۳۸۰
عقل و نقل در دین خاتم انبیاء (ص) و در تمامی موارد همخوانی و سازش دارند و این یکی از نشانه‌های الهی بودن آئین ماست؛ لذا همانقدر که نماز وجوب دارد، تبری نیز مهم است و نباید ترک شود. چه بسا مراسم اعلام برائت از مشرکین در مناسک حج تلنگری باشد برای سامان بخشی به هم ریختگی دنیای امروز؛ اینکه چقدر مهم است از عناصر خلاف و غلط اعلام برائت کنیم و مطمئن باشیم برکاتی پشت این تبری پنهان شده‌اند.

به گزارش گروه فضای مجازی به نقل از اتاق خبر 24، روح اسلام ناگزیر در تمامی شئون زندگی مردم مسلمان جاری و ساری است. اگر اسلام آخرین و کامل ترین دین ابراهیمی است و شعار حضرت ابراهیم(ع) اِنّی بَری ءٌ مِمّا تُشْرِکُون است، لذا لازم است در هر شغل و مقامی سنت حسنه برائت وجود داشته باشد.

روایت عصر اتحاد علیه دشمنان ایران اسلامی

پیشه خبرنگاری که ارزش و منزلت آن در عصر حاضر بیش از همه ی ایام دیگر درک میشود به اقتضای کار ویژه آن نیاز مضاعفی به رعایت اصول برائت از مشرکین دارد. پیرو همین مسئله، تعدادی از خبرنگاران دغدغه مند در فضای مجازی از کانال جاعل و سعودی معاش آمد نیوز اعلام برائت و اقدامات و لجن پراکنی های آن را محکوم کرده اند.

روشن است انتقادی درست و شایسته که برگرفته از فکری روشن و آگاه است، می تواند آگاه سازی ملت و اعتماد به رسانه‌های رسمی و قانونی کشور را به همراه داشته و مانع بزرگی بر سر راه شایع پراکنان و کذابان رسانه ای باشد.

وحدت رویه شماری از خبرنگاران (اعم از اصلاح طلب و اصولگرا) در نقد سیاست رسانه ای آمدنیوز، خط و مشی رسانه ای این تشکیلات نفاق پرور را افشا ساخت. روح الله زم که خود را از مریدان حزب اصلاح طلبی می داند، با اقدامی هدفمند درصدد بایکوت سازی این حزب فعال سیاسی و لاپوشانی کردن سلسله فعالیتهای منافقانه خود، تحت لوای اصلاح طلبی می باشد.

پروپاگاندای تبلیغاتی این رسانه معارض در حمایت از روزنامه نگاران اصلاح طلب و حتی برخی متخلفین اصحاب رسانه، هزینه ای سنگین و گاها جبران نشدنی را برای آنها و خانواده هایشان به همراه داشته که زم و هم‌دستان تشکیلاتی‌اش با مانور رسانه ای مخدوش و از هم گسیخته آن سوی آبی خود، به جای همراهی با آنان، درصدد کسب امتیاز و ارتقای رتبه رسانه‌ای خود هستند.

به اعتقاد شماری از روزنامه‌نگاران داخلی این رسانه بدنام و معارض در خلال اخبار دروغ و تاکتیک افشاگری، اغراض شخصی و سیاسی خود را دنبال کرده و استراتژی این رسانه سعودی تبار در تقبیح نظام اسلامی به شرح زیر است:

عدم دغدغه‌مندی آمدنیوز نسبت به آگاهی‌رسانی به عموم مردم و جهت‌دهی به کینه‌جویی‌ها و انتقام‌جویی‌های شخصی

بهره‌بری آمدنیوز از بازداشت روزنامه‌نگاران داخلی و فریب خبرنگاران (اعم از زن و مرد) و بهره‌کشی از آنان برای پیشبرد و تقویت جایگاه رسانه‌ای خود

غبارآلود کردن فضای رسانه و ایجاد تشویش در اذهان عمومی در تشخیص صحت و سقم اخبار

سلب جایگاه راستی آزمایی اخبار از مخاطب و اغوای مخاطبان به واسطه مانور بر روی ادعاهای غیرمستدل و واهی

سوء استفاده از احساسات عمومی و تبلیغات بر روی دغدغه‌مندی‌های واهی خود در خصوص انقلاب، فعالان مدنی، تشکلهای دانشجویی، روزنامه نگاران و....

در ذیل این مطلب؛ تنها گوشه ای از قیام علیه این کانال صهیونیستی را به تصویر می کشیم.

روایت عصر اتحاد علیه دشمنان ایران اسلامی

روایت عصر اتحاد علیه دشمنان ایران اسلامی

روایت عصر اتحاد علیه دشمنان ایران اسلامی

 

روایت عصر اتحاد علیه دشمنان ایران اسلامی

 

روایت عصر اتحاد علیه دشمنان ایران اسلامی

 

روایت عصر اتحاد علیه دشمنان ایران اسلامی

روایت عصر اتحاد علیه دشمنان ایران اسلامی

 

: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *