کارگردان رگ خواب فیلم کنسرت نمایش سی را می‌سازد/احتمال تمدید نمایش سی در تهران و شهرستان‌ها

11:00 - 22 شهريور 1396
کد خبر: ۳۴۸۳۵۴
حمید نعمت‌الله کارگردان فیلم رگ خواب که شب گذشته با 5 جایزه جشن سینمای ایران را ترک کرده است، مشغول ساختِ فیلمی براساسِ این کنسرت نمایش است.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، پروژه "سی" همکاری مشترک همایون شجریان و سهراب پورناظری ماه گذشته مخاطبان زیادی را به کاخ سعدآباد تهران کشانده و جزو موفق‌ترین آثار نمایشی و موسیقایی تابستان امسال بوده است.

این برنامه با مدیریت تهمورس پورناظری، پس از 30 شب اجرا در فضای باز کاخ سعدآباد، امشب به پایان می‌رسد. پایان این نمایش با شروعی تازه و این بار در قالب فیلم همراه خواهد بود.

کنسرت نمایش سی

حمید نعمت‌الله کارگردان فیلم رگ خواب که شب گذشته با 5 جایزه جشن سینمای ایران را ترک کرده است، مشغول ساختِ فیلمی براساسِ این کنسرت نمایش است که با 120 هزار مخاطب، توانست رکورد تعداد مخاطبانِ اجرای زنده در ایران كه پيش از اين در اختيار كنسرت "چرا رفتى" بود را بشکند.

حمید نعمت‌الله که پیش از این در فیلم‌هایی چون "آرایش غلیظ" و "رگِ خواب" با همایون شجریان و سهراب پورناظری همکاری داشته، فیلم‌برداری این پروژه برای ساختِ فیلمی از آن به همراه تیم اجرایی خود در شب‌های پایانی اجرا آغاز کرده و بعد از اتمامِ اجرای صحنه‌ای نیز آن را ادامه خواهد داد.

کنسرت نمایش سی

این کنسرت نمایش به احتمالِ زیاد بارِ دیگر در تهران و شهرستان‌ها روی صحنه خواهد رفت، با نویسندگی نغمه ثمینی، کارگردانی علی‌اصغر دشتی و بازی بهرام رادان، سحر دولتشاهی، مهدی پاکدل،‌ بانیپال شومون، حسین صوفیان و دلنیا آرام، طی سی‌شب روی صحنه رفت و هر شب میزبان 4 هزار مخاطبِ هنردوست بود.

کنسرت نمایش سی

کنسرت نمایش "سی" براساس سه داستان از داستان‌های شاهنامه "زال و رودابه، رستم و اسفندیار و رستم و سهراب" از ۱۶ مردادماه در مجموعه فرهنگی-تاریخی سعدآباد توسط شركت دل آواز و موسسه بارانا روی صحنه رفت. این نمایش با تلاش برای بازسازی هویت ملی و با حضور تعدادی از چهره‌های موسیقی، نمایش و همچنین انیمیشن برگزار شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *