نعمتی و تیم میکس ریکرو ایران در مرحله مقدماتی صدرنشین شدند

10:21 - 22 شهريور 1396
کد خبر: ۳۴۸۳۴۳
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
رقابت‌های تیراندازی با کمان قهرمانی معلولان جهان با صدرنشین قهرمان پارالمپیک و همچنین تیم میکس ریکرو کشورمان در مرحله مقدماتی پیگیری شد.

به گزارش گروه ورزشی ، رقابت‌های تیراندازی با کمان قهرمانی معلولان جهان با صدرنشین قهرمان پارالمپیک و همچنین تیم میکس ریکرو کشورمان در مرحله مقدماتی پیگیری شد.

در اولین روز این رقابت‌ها و در بخش ریکرو، زهرا نعمتی موفق شد با 648 امتیاز در جایگاه نخست مرحله مقدماتی قرار بگیرد وصدرنشین شود. همچنین سمیه رحیمی و زهرا دلخوش، دیگر نمایندگان ایران در ریکرو بانوان به ترتیب با امتیازهای 567 و 508 در جایگاه‌های 17 و 27 مرحله مقدماتی قرار گرفتند.

در مسابقات مقدماتی ریکرو مردان، پوریا جلالی‌پور با کسب امتیاز 628 هفتم شد، غلامرضا رحیمی با 605 امتیاز در رده شانزدهم ایستاد و اصغر زارعی نژاد نیز با کسب امتیاز 553 عنوان چهل و نهم را به خود اختصاص داد.

رقابت‌های مقدماتی در بخش تیمی ریکرو نیز برگزار شد و تیم بانوان ایران متشکل از زهرا نعمتی، زهرا دلخوش و سمیه رحیمی با کسب امتیاز 1723 در جایگاه چهارم قرار گرفتند.

در بخش تیمی ریکرو مردان نیز تیم ایران با ترکیب پوریا جلالی‌پور، غلامرضا رحیمی و اصغر زارعی‌نژاد با کسب امتیاز 1786 جایگاه هشتم مرحله مقدماتی را به خود اختصاص دادند و تیم میکس ریکرو متشکل از زهرا نعمتی و پوریا جلالی پور نیز با امتیاز 1276، صدرنشین رقابت‌های مقدماتی شدند.

رقابت‌های بخش کامپوند مقدماتی امروز در بخش مردان برگزار می‌شود و ادامه این رقابت‌ها در بخش تیمی و بخش بانوان روز پنجشنبه پیگیری خواهد شد.

همچنین امروز برای تیم ایران دو دیدار در بخش حذفی انجام خواهد شد و زهرا نعمتی در اولین دیدار حذفی خود به مصاف هم‌تیمی‌اش، سمیه رحیمی می‌رود و از سوی دیگر غلامرضا رحیمی نیز با پوریا جلالی‌پور روبه‌رو می‌شود.

 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *