رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

ملی‌پوشان نباید هزینه اعزام به مسابقات را پرداخت کنند/ اسپانسرها پای کار بیایند

9:34 - 22 شهريور 1396
کد خبر: ۳۴۸۳۱۴
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
رئیس سابق فدراسیون کاراته گفت: کاراته المپیکی شده و نقش حامیان مالی در پیشبرد اهداف این فدراسیون تعیین کننده است و امیدوارم اسپانسرها پای کار بیایند تا شرایط مالی این فدراسیون بهبود پیدا کند.

عباس احمدپناهی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص حضور ملی‌پوشان کاراته در رقابت‌های کاراته وان با هزینه شخصی اظهار داشت: حضور قهرمانان کشورمان با هزینه شخصی در مسابقات کاراته وان‌ صحیح نیست.کاراته المپیکی شده و از این پس رقابت‌های کاراته وان از اهمیت بیشتری برخوردار است.

رئیس سابق فدراسیون کاراته ادامه داد: رقابت‌های کاراته وان به نوعی حکم کسب سهمیه المپیک را دارد و باید برنامه ریزی دقیق داشته باشیم تا کارها طبق اهداف فدراسیون پیش برود.

وی با بیان این مطلب که یکی از وظایف فدراسیون حمایت از ملی‌پوشان است، افزود: فدراسیون باید افراد مستعد را شناسایی کرده و چتر حمایت خود را روی سر آنها باز کند. نباید توقع داشته باشیم قهرمان یک کشور که برای پرچم مقدس ایران مبارزه میکند هزینه حضور در مسابقات را خودش پرداخت کند.

پناهی در پاسخ به این سوال که چه راهکاری برای حل این مشکل دارد، گفت: می‌توان از محل درآمدهای فدراسیون و جذب اسپانسر ملی پوشان را ساپورت مالی کرد تا دیگر فکرشان درگیر تامین هزینه اعزام به کاراته وان نباشد. انشاءالله اسپانسرها پای کار بیایند تا شرایط مالی کاراته بهبود پیدا کند.

وی افزود: البته مطمئنا این موضوع جزو برنامه های فدراسیون است و مسئولان کاراته کشور از اهمیت بازی‌های المپیک آگاه هستند.بدیهی است که این فدراسیون با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کند و کار برای تامین هزینه برنامه های دشوار است.

پناهی در ادامه گفت: وزارت ورزش و کمیته المپیک نگاه ویژه‌ای به رشته های المپیکی دارند و با توجه به اینکه کاراته در سال 2020 توکیو حضور دارد،قطعا بودجه خاصی برای این فدراسیون در نظر گرفته میشود.

پناهی تصریح کرد: وقتی یک مسابقه کاراته در استان آذربایجان غربی تا این حد مورد توجه شرکت‌های بزرگ قرار گرفته و در بخش اسپانسرینگ موفق عمال کرده، قطعا فدراسیون می‌تواند در این بخش راحت‌تر عمل کند. در مجموع امیدوارم کاراته ایران در بازی‌های المپیک 2020 بدرخشد و نتایج در خور توجهی کسب کند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *