حذف گوانگژو در ضربات پنالتی/ کپی‌برداری ناقص شاگردان اسکولاری از بارسلونا

19:28 - 21 شهريور 1396
کد خبر: ۳۴۸۲۱۶
دسته بندی: ورزشی ، اخبار خارجی
تیم تحت‌هدایت لوئیز فیلیپه اسکولاری با قبول شکست برابر شانگهای اس‌آی‌پی‌جی از گردونه رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا حذف شد.

به گزارش گروه ورزشی ، در چارچوب دیدارهای برگشت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه شرق، عصر امروز (سه‌شنبه) گوانگژو اورگراند چین پذیرای شانگهای اس‌آی‌پی‌جی، دیگر نماینده این کشور بود.

شاگردان لوئیز فیلیپه اسکولاری که در بازی رفت با نتیجه 4 بر صفر شکست خورده بودند، در این بازی با نتیجه 5 بر یک به پیروزی رسیدند تا نتیجه در مجموع دو دیدار رفت و برگشت 5 بر 5 شود و بازی به ضربات پنالتی کشیده شود.

گوانگژو با برتری 4 بر صفر در وقت‌های قانونی نتیجه مجموع دو دیدار رفت و برگشت را به تساوی 4 بر 4 کشاند. در وقت‌های اضافه هر دو تیم یک گل به ثمر رساندند تا ضربات پنالتی تکلیف تیم صعود کننده را مشخص کند. در ضربات پنالتی هم شانگهای با نتیجه 5 بر 4 به برتری دست یافت و راهی دور بعد رقابت‌ها شد.

در جریان 120 دقیقه آلن (21 و 35) و ریکاردو گولارت (83، 90 و 118- پنالتی) برای گوانگژو گلزنی کردند و تنها گل شاگردان آندره ویلاس‌بواس را هالک در دقیقه 110 به ثمر رساند. این بازی دو اخراجی هم داشت که به ترتیب جیاجه وانگ و شنچائو وانگ در دقایق 98 و 116 بازی از تیم شانگهای اخراج شدند.

پیروزی گوانگژو می‌توانست شبیه به بازگشت دراماتیک بارسلونا برابر پاری‌سن‌ژرمن باشد که ضربات پنالتی کار را خراب کرد. بارسا در مرحله یک‌هشتم نهایی فصل گذشته رقابت‌های لیگ قهرمان اروپا بود که شکست 4 بر صفر در بازی رفت را با پیروزی 6 بر یک عوض کرد و در مجموع دو دیدار با نتیجه 6 بر 5 راهی مرحله یک‌چهارم نهایی شد.

قضاوت این دیدار بر عهده علیرضا فغانی، داور بین‌المللی کشورمان بود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *