ایرما 16 میلیون آمریکایی را از برق محروم کرد

17:13 - 21 شهريور 1396
کد خبر: ۳۴۸۱۸۲
در حالی که طوفان ایرما همچنان در حال پیشروی در برخی ایالت‌های آمریکا است، خسارات ایجاد شده در پی این طوفان در حال افزایش است و 16 میلیون نفر در حال حاضر از برق محروم هستند.

بروز خسارت گسترده در پی طوفان ایرما؛ 16 میلیون نفر از برق محروم شدندبه گزارش گروه بین‌الملل ، در حالی که طوفان ایرما همچنان در حال پیشروی در برخی ایالت‌های آمریکا است، خسارات ایجاد شده در پی این طوفان در حال افزایش است و 16 میلیون نفر در حال حاضر از برق محروم هستند.

بر اساس اعلام مقامات همچنان که طوفان ایرما در حال پیشروی به سمت جنوب شرق است تاکنون 15 میلیون نفر در ایالت فلوریدا و یک میلیون نفر دیگر نیز در جورجیا از برق محروم شده‌اند.

این طوفان روز یکشنبه با شدت درجه 4 و تندبادهایی با سرعت 240 کیلومتر بر ساعت به ایالت فلوریدا رسید و موجب بروز خسارات بسیار گسترده در این ایالت شد.

اواخر روز دوشنبه از شدت این طوفان کاسته شده و به طوفان درجه یک تبدیل شده و وسعت آن نیز کاهش یافته است.

ایرما پیش از رسیدن به فلوریدا مجمع‌الجزایر کارائیب را درنوردید که دست‌کم 35 نفر در منطقه کارائیب بر اثر طوفان جان خود را از دست داده‌اند، علاوه بر این 6 نفر در فلوریدا، 3 نفر در جورجیا و یک نفر نیز در کارولینای جنوبی در پی این طوفان جان خود را از دست دادند.

 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *