رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

غفور: پیروزی در بازی نخست بسیار مهم بود

16:06 - 21 شهريور 1396
کد خبر: ۳۴۸۱۷۰
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
پشت خط زن تیم ملی والیبال ایران گفت: پیروزی در این بازی برای‌مان مهم بود و در دو بخش سرویس و دفاع خوب کار کردیم.

به گزارش گروه ورزشی و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، امیر غفور بازیکن تیم ملی والیبال ایران که با کسب ۲۱ امتیاز در دیدار مقابل ایتالیا، امتیاز آورترین بازیکن تیم ایران شناخته شد، در خصوص این دیدار گفت: خدا را شکر که امروز توانستیم در بازی نخست مقابل ایتالیا برنده باشیم. ایتالیا رقیب مستقیم تیم ایران است و برای اینکه تورنمنت را با پیروزی شروع کنیم، نتیجه این مسابقه مهم بود زیرا اعتماد به نفس خوبی برای ادامه بازی‌ها برای تیم دارد.

وی با یادآوری اینکه تیم ایران مقابل ایتالیا در همه بخش های والیبال خیلی خوب و مسلط کار کرد، گفت: حتی جا داشت بهتر از این هم بازی کنیم ولی خوب شاید به خاطر شروع تورنمنت و اینکه هنور جا نیفتادیم، اینگونه نشد. جا دارد بهتر از این هم بازی کنیم.

پشت خط زن تیم ملی والیبال ایران در ادامه گفت: خیلی خوب تمرین کردیم و باید مزد زحمت‌هایی که در این چند سال کشیدیم را حتما در این تورنمنت بگیریم. امیدوارم که بتوانیم بقیه تورنمنت را هم همینطور خوب و مسلط بازی کنیم و نتیجه خوبی بگیریم.

غفور در خصوص بازی مقابل آمریکا که فردا چهارشنبه برگزار خواهد شد، افزود: تیم آمریکا در حال حاضر با تمام ستاره ها و بازیکنانش به این مسابقات آمده است و یکی از اصلی‌ترین مدعیان کسب مدال طلا در این رقابت هاست. بسیار بازی سختی را مقابل این تیم خواهیم داشت. بارها با آمریکا بازی کردیم و نشان دادیم که می‌توانیم این تیم را ببریم. اما باید روز عالی‌مان باشد که این تیم را شکست دهیم. قطعا فردا خیلی برایمان مهم است که در بخش سرویس و دریافت خوب کار کنیم تا بتوانیم ان‌شاءالله آمریکا را شکست دهیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *