ساختار جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در حال نهایی شدن است

11:17 - 22 شهريور 1396
کد خبر: ۳۴۸۱۶۷
عضو شورای مرکزی جبهه نیروهای مردمی انقلاب اسلامی گفت: ساختار این جبهه در حال نهایی شدن است تا براساس آن مشخص شود نوع انتخاب افراد بر چه اساسی باشد و اقشار مختلف از شهرستان و استان‌های مختلف چگونه سازماندهی شوند و تا کار با اتقان بیشتری استمرار یابد.

ساختار جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در حال نهایی شدن استمحمد حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی درباره فعالیت‌های اخیر جمنا گفت: شورای مرکزی و هئیت رئیسه جمنا(جبهمه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی) جلسات متعددی را برای هماهنگی فعالیت های آتی جبهه داشته اند.

وی با بیان اینکه نقشه راه 4 سال آینده را مشخص کرده ایم، افزود: ساختار در حال نهایی شدن است تا براساس آن مشخص شود نوع انتخاب افراد بر چه اساسی باشد واقشار مختلف از شهرستان و استانهای مختلف چگونه سازماندهی شوند تا کار با استحکام و اتقان بیشتری استمرار یابد.

عضو شورای مرکزی جبهه نیروهای مردمی انقلاب اسلامی گفت: این اقدامات بدین منظور است تا همه نیروهای مؤمن و انقلابی در این جبهه حضور داشته و همفکری کنند تا به یک وفاق جمعی دست یابیم. البته این مهم نیاز به بررسی‌ها و رایزنی‌ بابرخی شخصیت‌ها داشت که اینها ادامه دارد و قرار است در جلسات عمومی‌تری با افراد شور و مشورت کنیم بعد توسط رئیس جبهه فعالیت های آتی اعلام شود.

حسینی خاطرنشان کرد: برنامه هایی برای مجمع  ملی در نظر گرفته  می شود تا افراد از سراسر کشور در آن حضور بیابند و موارد و اصلاحاتی که لازمست به تائید مجمع ملی برسد و همچنین درباره شورای مرکزی که به باید به انتخاب آنها انجام شود، کارش انجام شود. به هر حال کار بایک درایت و برنامه‌ریزی حساب شده پیش می‌رود.

وی تصریح کرد: امیدواریم از پاییز اقدامات جبهه بروز و ظهور بیشتری  داشته باشد و بتوانیم از رأی بیش از 16 میلیونی صیانت کند و بتوانیم بخش عمده ای از کسانی که در این انتخابات همراه جبهه نبودند را جذب و همراه جبهه کنیم.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *