امکانات گوشی جدید آیفون لو رفت؛ آیفون X چه ویژگی‎هایی دارد?

13:08 - 21 شهريور 1396
کد خبر: ۳۴۸۰۸۲
شرکت اپل اعلام کرده که روز سه‌شنبه طی مراسمی محصول جدید خود را معرفی خواهد کرد اما برخی از منابع خبری مدعی شدند به ویژگی های گوشی جدید اپل دست‌یافته‌اند.

به گزارش گروه بین‌الملل ، با اینکه قرار است مراسم رونمایی از گوشی جدید شرکت به نام«آیفون ایکس» روز سه‌شنبه برگزار شود اما برخی از منابع خبری مدعی شدند که به ویژگی های محصول جدید اَپل دست یافته‌اند.


پایگاه خبری «دیلی‌‎میل» ضمن اشاره به اینکه پس از ماه‌ها انتظار، شرکت اپل سرانجام قرار است روز سه‌شنبه طی مراسمی از گوشی آیفون جدید خود وهمچنین سیستم عامل «iOS11 » رونمایی کند نوشت: اواخر هفته گذشته «یکی از کارکنان ناراضی اُپل» بسیاری از ویژگی های آیفون جدید را افشا کرد.

آیفون X


با اینکه از ماه ژوئن تاکنون چند نسخه از سیستم عامل «iOS11 » عرضه شده اما افشاگریهای این کارمند ناراضی حاکی از اضافه‌شدن قابلیتهای بیشتری به این سیستم‌عامل است.


بنا به اطلاعات لو رفته باید انتظار داشته باشیم که سیستم عامل جدید به کاررفته در گوشی جدید اپل که «آیفونX» نام گرفته داری ویژگیهایی چون «ایموجی‌های انیمیشنی، و قابلیت اینکه بدانی دوستانتان دقیقا به چه موسیقی گوش می‌دهند.

آیفون X


از دیگر ویژگی های «آیفون X» می‌توان به «صفحه نمایشگر کامل (بدون دکمه)، دوربین 12 مگاپیکسل در پشت صفحه، سیستم پیشرفته تشخیص چهره برای بازکردن قفل گوشی، بازکردن قفل گوشی و همچنین ساکت‌کردن اعلان ها (نوتیفیکشن) با نگاه کاربر و... اشاره کرد.


اما بنا به گزارش گاردین مهمترین تغییر در گوشی جدید اَپل طرح صفحه نمایشگر آن است که هیچ‌گونه دکمه‌ای بر روی آن قرار ندارد، شرکت اپل پس از سالها سرانجام تصمیم گرفته که صفحه نمایشگر گوشی آیفون را تمام صفحه کند. در آیفون ایکس دیگر دکمه هوم (home) بر روی صفحه قرار ندارد و با یک دکمه مجازی جایگزین شده‌ است.

آیفون X


وب‌سایت بلومبرگ در پاسخ به این سؤال که با حذف دکمه هوم از روی صفحه نمایشگر کاربران چگونه می‌توانند بین برنامه جابه‌جا شوند یا به صفح اصلی برگردند می‌نویسد: به نظر می‌رسد که اپل نوار پایین گوشی را برای چنین کارهایی اختصاص داده است.

آیفون X


به نوشته بلومبرگ گویا کاربران برای جابجایی بین برنامه‌ها، می‌توانند انگشتشان را یک‌بار بر این نوار به سمت بالا بکشند تا برنامه‌های بازشده نشان داده شود. اگر هم یک‌بار دیگر این اقدام انجام شود، کاربر به صفحه‌ی اصلی گوشی منتقل خواهد شد.

 


برچسب ها: گوشی آیفون

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *